Gå til innhold

[Løst] Prisløftet til elkjøp


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge ønsket meg en robotstøvsuger. Til jul fikk jeg penger til å kjøpe meg akkurat den jeg har ønsket meg lenge, som også pleier å være på salg på OBS. Da ligger prisen oftest nede i 1899 kroner.

 

I dag koster denne ca 2900 kroner på Elkjop, og her har prisen holdt seg noenlunde stabil.

 

Da jeg er lojal mot elkjøp, ønsker jeg å handle dette produktet hos dem, og lurer derfor på om noen har erfaring med å benytte seg av prisløftet til elkjøp, når det er på salg andre steder?

 

Her er en av grunnene til at prisløftet ikke gjelder, men samtidig vet jeg ikke om produktet på OBS faller inn under denne.

- Tilbud merket med «begrenset antall».

 


 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem overhodet å få prismatch om du kan vise til et reelt tilbud et annet sted. Altså, det må være mulig for deg å kjøpe varen til samme pris et annet sted i prismatchøyeblikket. Tilbud merket begrenset antall er sånt som åpningstilbud hvor det kjøres tilbud med "100 stk i Norge!", o.l. Da er det gjerne kø utenfor butikken før åpning, og det er ikke et reelt tilbud senere på dagen. Men dersom det kan bevises at det begrensede tilbudet ikke er tomt (ved at det fortsatt er mulig å bestille på nett), vil det være en smal sak å få det matchet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legg merke til at roboten de har på Coop og den de har på Elkøp ikke er den samme modellen.

 

På Coop selger de som regel oppgitt som 605, mens den de har på Elkjøp er 616. Så vidt eg vet er dette samme robot, men med to forskjellige modellbetegnelser. Det kan da gjøre det vanskelig å få prisløfte innfridd på disse to. :/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...