Gå til innhold

Liker du PlayStation 4 best, men foretrekker Xbox One-kontrolleren?


Anbefalte innlegg

DS4 ligger på en god 4. plass all-time så det er ikke så ille. Selv som liten unge på 4-5 år så syntes jeg NES kontrolleren var grusom og i en alder av 10 så syntes jeg N64 kontrolleren var så forferdelig at jeg faktisk gikk til innkjøp av min første (og siste) tredjepartskontroller, men den var elendig den også. Nulltoleransen min for dårlig ergonomi har vært der siden starten av og det var vel først når GameCube kom at jeg fikk et sånt holy shit-moment om at det faktisk er mulig å lage en knallbra kontroller selv om den hadde noen designtabber her og der.
 
Dette var kontrolleren jeg kjøpte, eller iallefall en som var veldig lik. Den sluttet fungere helt etter kort tid også så fikk byttet den inn i en vanlig N64 kontroller.

 

n64-super-pad.jpg

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes begge, eller rettere sagt alle tre, er bra jeg, men foretrekker måten Dualshock er designet på, usynkrone spaker føles bare "feil".

 

Dette er jo uansett samme diskusjonen som alltid. Xbox fans kommer for å disse PS-kontrollerene, og PlayStation fans kommer for å disse Xbox-kontrollerene, mens Nintendo fans prøver å påpeke at Nintendo har kontrollere de også. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...