Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
slik jeg ser det er det en billig skjerm..men det kan være bare meg...skjermen er ikke satt ned mange hundrelappene.. :no:

"Billig skjerm"? Dette er faktisk en av de beste skjermene som er å oppdrive fra LITEON så ikke kom med cheape insults mot denne kvalitetsskjermen :) CS går utrolig smooth på denne.

 

Btw, over og ut fra meg i denne tråden ;)

 

God natt og ha en riktig god jul allesammen :xmas:

Endret av shahin
Lenke til kommentar

For å si det på en annen måte... denne skjermen deler vel sisteplass med AS5. Den er rund som en fotb0ld, sucky som ****** og folket ønsker 19" LCD. Jeg ville ikke hatt denne skjermen for 300kr (helt seriøst).

 

Etter min hukommelse har heller ingen requesta dette produktet i request tråden som jeg startet i november. Der ønsket folk 160GB hd, R9800PRO, 19" lcd, 17" lcd osv osv. Til nå har 50% vært non-pchw, og 40% totalt shitty produkter som crt til 1000kr.

 

Kjøpte R9800XT kortet, som faktisk var et bra tilbud (nedsatt 800-1000) men skjerm som er nedsatt med 100kr? Who cares?

Lenke til kommentar
http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4155

 

Tror du det kommer et kjempetilbud på 19" LCD-skjerm?

Ja, prisene har ikke økt ennå så lagerne er stappa. De vil bare mekke hype for å øke lcd salget. 19" øker ikke så mye anyway, det er 15" som er populært bl.a. pga laptops. Ingen av de 5-6 lcd skjermene jeg følger med på (bl.a. de jeg har) har økt med en eneste krone.

 

God jul til deg :xmas:

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Ka med selve nettbutikken da.

 

Prisene i denne shop’en kan avvike fra våre konkurrenter både i positiv og negativ retning. Det er svært ressurskrevende å oppdatere dette i takt med alle prisendringene, - derfor gir vi følgende løfte; er prisen du ser høyere enn hos en konkurrent, send oss en mail eller ring oss og vi matcher! Vi leverer alle typer hardware og tilbehør også utover det du finner i denne shop’en! Av praktiske årsaker er shop’en begrenset til noen leverandørers egne utvalg, men vi skaffer de fleste andre merker og produkter. Ring oss hvis det er noe du savner. Shop'en er tilpasset 1024X768 skjermoppløsning.

 

 

Sånn garanti e jo morsom. Iallefall hvis an blir fulgt.

Lenke til kommentar
For de som syntes ps-data sitt tilbud var bra.......sjekk ukens tilbud fra komplett! :p

Heaheaheheahehah

 

LoL @ PSData.

 

Kommer likevel ikke til å kjøpe meg en eneste Caviar-disk til. Wrooooom. Satser på Seagate og Samsung i fremtiden ja :)

 

 

Edit: Oi, S-ATA :roll:

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
OMG  :wow:  Den fikk jeg j..... lyst på..... uffameg.. må beholde selvkontrollen her.. rolig nå.. pust inn... pust ut..... pust inn.......

Er dette ironi?

Nei, faktisk ikke. Det jeg liker med den er designet. Alt jeg har er sølvgrått og svart, så designmessig er den perfekt. Men jeg har aldri hørt om den før, og finner ingen tester av den på nettet.. da er det uaktuellt å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...