Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 11


Anbefalte innlegg

Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! :)

 

Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no  :thumbup:

Er dette ironi?

 

Er DETTE ironi?

 

Er det ikke lov å digge CRT nå som all denne lcd hypen er skapt?

Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall. Og alle vet det kommer til å ta måneder før vi ser denne drømmeskjermen til denne prisen igjen :)

 

God jul :xmas:

Du jobber vel ikke tilfeldigvis i PC-shop.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde så sinnsykt mye mer bare satsa på 17" lcd - nothing like it :D

 

Men skulle jeg først ha kjøpt CRT, hvorfor i brune ikke gå for noe som er flatt? Det er snart 2004 og folk sitter med fotball skjermer fremdeles. jaja, kanskje det egner seg for CS så du kan se rundt hjørner ;)

Endret av SineTwo
Lenke til kommentar
Hadde så sinnsykt mye mer bare satsa på 17" lcd - nothing like it :D

 

Men skulle jeg først ha kjøpt CRT, hvorfor i brune ikke gå for noe som er flatt? Det er snart 2004 og folk sitter med fotball skjermer fremdeles. jaja, kanskje det egner seg for CS så du kan se rundt hjørner ;)

Kunne ikke vært mer enig. Jeg har kun hatt LCD skjermer siden 2000 og kunne ikke tenke meg noe annet. Blir helt svimmel bare jeg ser på en CRT.

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer enig. Jeg har kun hatt LCD skjermer siden 2000 og kunne ikke tenke meg noe annet. Blir helt svimmel bare jeg ser på en CRT.

Enig der ass, men men, lurer på hvor mange den webshopen faktisk SOLGTE av den skjermen..

 

Var det noen her som faktisk benytta seg av dette "tilbudet"? :no:

Lenke til kommentar

For de som ikke ennå har skjønt at min rosing av denne skjermen var 100% ironi/skuffelse, så kan jeg si:

 

JEG HATER crt.

JEG HATER fotball skjermer som er runde (1985 skjermer).

Man må være psykisk skadet for å benytte seg av dette elendige tilbudet. Prisen er ikke nedsatt at all og skjermen er elendig.

Lenke til kommentar
denne skjermen har gått til 1299 spenn på computercity i et halvår nå, så det er ikke akkurat noe kjempetilbud...

Er det ikke denne skjermen da?

 

http://www.computercity.no/Product/Product...ntifier=NO14415

Stemmer at det er det den koster nå, men vi har hatt den inne i en lengre periode til 1299 kroner. Sikkert grei nok til de som skal ha en skjerm nummer to, men som hovedskjerm.. please..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...