Gå til innhold

Hva er den dårligste betalte 100% jobben i Norge ?


Anbefalte innlegg

 

Dette er umulig å svare på da folk har forskjellige lønninger her til lands, en snekker kan ha 30 kroner i en jobb mens en annen har 300. Det er ikke noe minstelønn i Norge, så derfor er det mye forskjellig ute å går.

Hvis snekkeren jobber på en byggeplass stemmer ikke dette.

Ja, vi har allmenngjøring. Men dette gjelder ikke over alt, i tillegg følges det etter min erfaring svært sjeldent. Spessielt i den bransjen.

 

Poenget er uansett det samme, like yrker har ulik lønn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vil tro butikkjobber betaler dårlig. Har en kompis som sikkert har jobbet 10-13 år i en Spar-butikk, og han hadde 135 kr per time for rundt 2 år siden. Mulig han har steget litt nå.

 

Tror også folk på søppelbiler blir dårlig betalt, men igjen så kommer det ann på annsinitet osv. Når jeg jobbet på søppelbil fikk jeg 150 kr per time.

 

 

Når jeg fikk jobb innen byggebransjen som betongarbeider steg lønnen fort oppunder 300 kr per time. Forskjellene er stor og må si jeg er glad jeg kom meg inn i dette yrket.

Bruker å avgi en tanke til de stakkars folka på søppelbilene som har en av de mest utakknemlige jobbene. Det er ikke lett å hoppe av og på søppelbilen i all slags drittvær. Føttene og armer får kjørt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...