Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har (dessverre) alt for mange bekymringer i hodet mitt per dags dato. Jeg klarer meg fint uten Google i skallen. Derfor velger jeg å leve et bekymringsløst liv.

Være med i eller ombord på...? og hvorfor?

- Et fly som styrter mot bakken?
- En båt som synker midt ute på havet?
- Eller en bil som kjører i feil retning på motorveien?
 

Lenke til kommentar

Alternativ 3, en bil som kjører i feil retning på motorveien. Det gir minst sannsynlighet for død, og gir et lite håp om at man kan klare seg uten noen skader. Hvis en kollisjon skulle inntreffe så kan det bli kritisk, spesielt om det er front mot front. Det er også det alternativet som gir en litt kontroll, de to andre er egentlig sikker død, beror litt på flyet, hastighet på det, og hvor det lander såklart.

Bare kunne runke med boksehansker, eller aldri kunne bruke dopapir igjen?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Siden jeg bor i en sivilisert verden og ikke alene ute i jungelen velger jeg å beholde toalettpapir i livet mitt. Da får jeg heller på et eller annet vis forsøke å nappe løken med boksehansker. Slipper i det minste å vaske hendene når jeg er ferdig.

Bli bitt av en giftig edderkopp eller av en hissig løve?

Lenke til kommentar

Voldtekt er uaktuelt. Cyberspace er jeg litt usikker på hva er for noe så styrer unna den også. Da gjenstår bare alternativ tre, altså fot ødelagt i bjørnefelle. Ikke noe hyggelig alternativ det heller men jeg kan leve et noenlunde normalt liv med bare 1 fot også.

Adoptere to fullvoksne strutser eller 77 små kattunger?

Lenke til kommentar

Det å bare bruke kondom resten av livet blir fryktelig "tamt" og kjedelig. Da skal jeg heller ikle meg kyllingkostyme en gang i året, og på den måten skape litt glede i en ellers utfordrende hverdag. Hvis mine handlinger kan få folk i bedre humør så er jeg 100% med.

Leve i Norge under krigen eller bli smittet av Covid-19?

Lenke til kommentar

Vanskelig. Fengsler i Mexico, Colombia og Venezuela er sannsynligvis fylt til randen av livsfarlige gjengmedlemmer, mens Jemen og Burundi (to svært fattige nasjoner) heller ikke er drømmedestinasjoner for kriminelle Scarvo.

Jeg velger Colombia, rett og slett fordi jeg tror at det er landet hvor jeg har størst mulighet til å få en rettferdig dom, i et rettferdig rettsystem. og muligheten for å bli sendt hjem for å sone i Norge istedenfor er tilstede.

Være den som poster innlegg nr 2000 i denne tråden veldig snart, eller ikke være det?

Lenke til kommentar

Man vet aldri, så jeg prøver være den som poster innlegg nr 2000 i denne tråden. Eller... vent nå litt... kanskje jeg ikke...

 

Du har fått en ubrukelig evne, det er å flytte på din egen tyngdekraft...

  • Dette sidelengs, sånn at du kan stå på en oppreist vegg eller bygnings vegg. I tillegg kan du også bytte på hvilken grader/vei du skal dette loddrett.

 

  • Dette oppover, sånn at du kan stå oppi taket inni ditt hjem eller dette i all evighet når du drar ut av huset.

 

  • Dette diagonalt mot bakken, sånn at du står i 30 graders vinkel.

Og hvorfor?

Ikke glem: At alt løslige gjenstander du berører og det som kommer ut av kroppen din vil ha påvirkning mot din tyngdekraft, uansett hvilken valg du tar.

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Tenker at det kan være greit å ramle sidelengs, og dermed ha evnen til å kunne stå oppreist langs en vegg. Kanskje jeg også kan få delta i reklamefilmene til Tine?

Være overlegen og bedre enn alle andre på absolutt alt, eller være underlegen og dårligere enn alle andre på absolutt alt?

Lenke til kommentar

Punkt 1 er lite aktuelt, da jeg ikke tror på spøkelser. 

Punkt 2 får meg til å virke som en pedofil så ikke det heller.

Punkt 3 er for meg helt uinteressant og derfor heller ikke aktuelt.

Punkt 5 er noe skummelt og vil sannsynligvis få andre til å holde seg unna meg.

Da står jeg igjen med punkt 4, altså samle på barbiedukker. Det blir mitt valg, da det fremstår som det mest normale av nevnte punkter. Barbiedukker kan jeg leke med og dikte opp historier, noe som kan hjelpe til med å underholde meg i en kort stund.

Bryte ut i spontan latter hver gang du oppnår øyekontakt med noen, eller leke i sandkassen med vilt fremmede barn du ikke kjenner? (husk begrunnelse)

Lenke til kommentar

Leke i en sankasse blant fremmende barn, høres jo artig ut da. Det er dessverre nesten ingen voksne som leker med barna nå for tiden. Å få latter kikk hvær gang man ser på noen, må være skikkelig slitsomt i lengden.

Så jeg går for å leke i sankassen med vilt fremmende barn. Avslappende og hyggelig for begge partner.

 

Være syper ekstrem myk, sånn at folk tror at det ikke finnes bein i kroppen din, eller få evig varende promping?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...