Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Det hadde sikkert blitt jævlig varmt inni den bamsen. Og det må være fælt å ha alle disse flotte damene rundt deg når du er inni et stort kostyme. Derfor velger jeg heller å ta meg en tur i blomsterenga med Jan Thomas, da han virker som en ålreit fyr :)

Dette innlegget ble for sensitivt for noen så da blir man nødt til å redigere.

Endret av Scarvo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scarvo skrev (På 17.2.2020 den 6.33):

Det hadde sikkert blitt jævlig varmt inni den bamsen. Og det må være fælt å ha alle disse flotte damene rundt deg når du er inni et stort kostyme. Derfor velger jeg heller å ta meg en tur i blomsterenga med Jan Thomas, da han virker som ålreit fyr :)

Du må påføre en liten skade på en av brukerne på lekeplassen. Hvem velger du og hvorfor? (ikke se så seriøst på dette dilemmaet. Jeg er selvsagt ikke lysten på å skade noen, dette var bare noe jeg kom på i farten). 

Slå Scarvo i magen, slik at han brekker et ribbein?
Kjøre på Off to the Races, slik at han knekker en fot?
Eller sørge for at N4K0 blir bitt av en hund, og brekker noen fingre?

Så slem du er. ??

Lenke til kommentar

Være helt stille.

  • Være skittent og illeluktende. Du har ikke verken mulighet til å vake dag selv og klærne dine.

 

  • Bo i en skittent og illeluktende leilighet/hus. Du har mulighet til å vake både deg selv og klærne. 

 

  • Bruke skittent og illeluktende klær, du har mulighet til å dusje, men klærne får du ikke vasket.

Og hvorfor?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Det første alternativet er helt utelukket da det vil hindre meg fra å møte opp på jobb og sosiale sammenkomster. Det samme gjelder alternativ tre. Jeg ønsker ikke å bli oppfattet som en ekkel uhygienisk kar som ikke kan ta vare på seg selv. Derfor må det bli alternativ to. Det negative er jo naturligvis at jeg ikke kan ha folk på besøk, men det kan jeg leve med uten at det går utover jobb og slike ting.

Du skal male et rom i huset ditt i knallrosa farger. Hvilket velger du og hvorfor?

Kjøkkenet, stua eller toalettet?

Lenke til kommentar

Yttergangen kan sikkert være litt kjølig og kald og da er det ikke greit å være naken der. Kjøkkenet skal man jo lage mat på og derfor er jeg ikke gira på å være naken der helle Derfor blir det stua. Det er fullt mulig å ha flere stuer i et hus. Ikke alt man trenger å vise frem til eventuelle besøkende som fks mamma og pappa :)

Delta i en amerikansk gospelgudstjeneste eller et indisk bryllup?

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg ville gått søvnløs dersom jeg velger å ha frykt for å legge meg ned. Derfor er det utelukket. Det er også et rimelig stort problem dersom jeg plutselig blir livredd toaletter. Det er også utelukket. Da velger jeg å være redd for å spise fisk. Heldigvis finnes det masse annet sunt og godt i verden i dag som man kan spise med god samvittighet.

Trø i deg en hel brunost på 60 sekunder, eller en hel Grandiosa på samme tid?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det hadde blitt vanskelig å la være å snakke totalt. Så da måtte jeg bare lære meg et ordforråd som ikke involverer "R" og "E"

Bare høre om Coronaviruset i alle medier gjennom resten av året, eller ikke få vite noe som helst om smittede, døde osv?

Lenke til kommentar

Islandsk er ganske likt norsk så det ville vært noe kjedelig å lære seg. Arabisk er fremmed og spennende og snakkes av mange flere rundt om i hele verden. Derfor hadde jeg fulgt med på arabisk TV, og forsøkt å lære meg det grunnleggende i språket.

Starte PC på nytt med en gang du får beskjed om det, eller vente til senere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...