Gå til innhold

Din iPhone kan få mye bedre batteritid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke rart at en klarer å øke batterilevetiden fra iOS 11.0.3 til iOS 11.1 da jeg (5S) og to andre iPhone-brukere jeg kjenner opplevde at batterilevetiden falt betraktelig etter oppdatering til 11.0.3.

Jag kan faktisk oppleve at batteriprosenten faller fra 100 til 92 på en natt med iOS 11.0.3 mens dette var ikke tilfelle før denne oppdateringen, da det kunne falle maks 1%poeng på en natt.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke rart at en klarer å øke batterilevetiden fra iOS 11.0.3 til iOS 11.1 da jeg (5S) og to andre iPhone-brukere jeg kjenner opplevde at batterilevetiden falt betraktelig etter oppdatering til 11.0.3.

Jag kan faktisk oppleve at batteriprosenten faller fra 100 til 92 på en natt med iOS 11.0.3 mens dette var ikke tilfelle før denne oppdateringen, da det kunne falle maks 1%poeng på en natt.

 

Kjører 11.1 og her er batteritiden upåklagelig :)

Lenke til kommentar

Så for oss som vurderer å oppgradere fra 10.3.3 til 11.1 vil det ikke være noen forskjell? Det er egnetlig bare en bugfix av iOS 11s draining issue?

Vel, hvis du ser på tallene er de jo utrolige. Likevel sier ikke Apple noe spesielt. Så de har ikke kommet med noe revolusjonerende nytt i OSet sitt. Men om mobilene deres fikk SÅ mye bedre batteri pga en programvareoppdatering? Det hadde jo vært et mirakel. 

 

Hvis det er å fikse en feil derimot, så gir det mye mer mening. Så jeg kan ikke si sikkert, men jeg ville ansett det som høyst sannsynlig at det er en bugfix ja.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...