Gå til innhold

Hjelp - Handle PS 4 Pro nå, eller vente?


Chivas

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Som gammel MoH/CoD PC-gamer kjenner jeg det kribler litt i fingrene etter å teste kommende CoD WWII, og siden guttungen i hjemmet maser om PS4, tenkte jeg å slå to fluer i en smekk siden jeg også har siklet litt på den :)

 

Så, ser at det kommer en pakke med PS4 Pro/CoD WWII som absolutt er interessant, men er det smartere å kjøpe en PS4Pro nå med en gang, for så å vente på at WWII kommer ut? (mtp leveringstid/pris osv).

 

Hva med Black Friday / jul? Er det sansynlig at det kommer noen knakande gode tilbud på PS4? (CDON har den pakka til 4290,- nå, noe som synes å være et godt kjøp...??)

 

Takker for alle innspill/svar :)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ryktes at PS5 kanskje ikke kommer før til 2. halvår 2018 så jeg hadde hoppet på vognen nå hadde jeg vært deg.

 

Det er enkelt å bytte ut harddisken i PS4 pro (byttet ut til PS4 og PS4 pro) så du kan vurdere om du skal sette inn en større harddisk med en gang så slipper du å bruke tid på det senere. Når det gjelder bytte av harddisk så koker det ned til om du trenger det og hvor mange spill du skal ha liggende på harddisken samtidig.

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg blir overrasket om PS5 dukker opp i 2018 i det hele tatt.

 

Chippene må nok krympes til 10nm eller under skal det være noen vits, da pro har rimelig høy TDP som det er.  tipper høst 2019 :)

 

PS4 pro er jo etablert nå med spill og firmware, spille har begynt å komme på salg til veldig fine priser. xbox er helt ny. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Endte opp med å bestille PS4 Pro gjennom Power for 3000,-. Tviler på at jeg kan få den til noen rimeligere pris på Black Friday eller andre tilbud....dessuten er det så lenge til  :cool:

Hvis du ikke er avhengig av å ha ørten spill innstalert samtidig hadde jeg kjøpt en SSD.

Hele opplevelsen av en PS4pro blir MYE bedre med de korte loade tidene, i mange spill halverte og mer, ikke minst et mer snappy system all over.

Endret av LyLu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...