Gå til innhold

Bygd raser mot kunstverk til 400 000 kroner


VRK18

  

40 stemmer

  1. 1. Liker du kunstverket?

    • Ja
      1
    • Nei
      39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bygdefolket får ikke lov å ha en mening om kunst? Så er du samtidig nedlatende og kaller dem rednecks.

 

Her i byen har de brukt mange millioner de siste årene på diverse steiner her og der. Jeg sier ikke at det ikke er kunst og at de muligens er verdt prisen, men tenk på hva pengene kunne vært brukt på. 400.000,- er brått et års drift av en ungdomsklubb. Her i byen har de lagt ned alt av ungdomsklubber så de rett og slett raver gatelangs og gjør idioti istedenfor. Gode tilbud til innbyggerne > kunst.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er ikke nedlatende, de kaller seg selv det. Sjekk Norges redneckforening.

 

 

Tror jeg må skifte yrke til kunstner.
400.000 for en haug med skrot...

Bedre å ta betalt for "kunst" enn å betale for å få levert inn søppla hos miljøstasjonene...

 

Ja, det er veldig godt betalt hvis du får deg et navn. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Virker som det ofte er prisen på verket som avgjør at noe er kunst..

Kunne vel satt opp de greiene for noen få tusenlapper, så skjønner at folk blir sinte av den type sløsing.

 

Det blir vel som når folk sier at man selv kunne malt moderne kunst. Ja, for det utrente øyet ser det kanskje ut som kruseduller. Akkurat som at fotball for de fleste kvinner bare ser ut som menn som løper rundt og sparker en ball på måfå. Men for de fleste menn er det kunst. Sånn er det med dette også. Man må ha utviklet smak og kunstnerisk sans. Detaljer som for de fleste er usynlige kan skille et kunstverk i hundremillionerklassen fra verdiløst søppen. Marginene er fine. 

 

pollockTateModern.gif

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Det er ikke nedlatende, de kaller seg selv det. Sjekk Norges redneckforening.

 

Det er nedlatende på samme måte som nigger. Er man redneck eller nigger så kan man bruke ordene, er man ikke så er man et nedlatende rasshøl. Ville du brukt ordet nigger hvis det var en negerby denne saken gjaldt?

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Redneck

https://en.wikipedia.org/wiki/Nigger

Endret av Soseks
Lenke til kommentar

Tenker at kunst(som betales for) skal være for dem som skal se den, og de burde kunne komme med innspill hvis det er de(via kommunen) som betaler. Det er ingen vits i å vise et kunstverk en plass hvor ingen får noe ut av det. 

 

Jeg mistenker også sterkt visse kunstnere for å slenge sammen skrap eller male/forme det første som faller dem inn for å se hva de kan komme unna med, uten å ha en dypere tanke bak. Hvis det ikke er en dypere tanke bak, er det kanskje vanskelig for observatøren å få noen dyp mening ut av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det er ikke nedlatende, de kaller seg selv det. Sjekk Norges redneckforening.

 

Det er nedlatende på samme måte som nigger. Er man redneck eller nigger så kan man bruke ordene, er man ikke så er man et nedlatende rasshøl. Ville du brukt ordet nigger hvis det var en negerby denne saken gjaldt?

 

 

Nei, nå må du gi deg! Rednecks er ikke en rase. Men greit, siden du ble så fornærmet så har jeg endret tittelen.

Lenke til kommentar

Det er ikke nedlatende, de kaller seg selv det. Sjekk Norges redneckforening.

 

Det er nedlatende på samme måte som nigger. Er man redneck eller nigger så kan man bruke ordene, er man ikke så er man et nedlatende rasshøl. Ville du brukt ordet nigger hvis det var en negerby denne saken gjaldt?

 

Nei, nå må du gi deg! Rednecks er ikke en rase. Men greit, siden du ble så fornærmet så har jeg endret tittelen.

 

Jeg ble ikke fornærmet, men du bør vite hva ordene du skriver betyr. Når man ikke skal si nigger så skal man ikke si redneck. La forresten ved et par linker så kan du lese selv.

Lenke til kommentar

 

Jeg mistenker også sterkt visse kunstnere for å slenge sammen skrap eller male/forme det første som faller dem inn for å se hva de kan komme unna med, uten å ha en dypere tanke bak. 

 

Det tror jeg også. Tipper de ler av hvor dumme folk er som betaler dem for dette. 

Lenke til kommentar

 

Jeg mistenker også sterkt visse kunstnere for å slenge sammen skrap eller male/forme det første som faller dem inn for å se hva de kan komme unna med, uten å ha en dypere tanke bak. 

 

Det tror jeg også. Tipper de ler av hvor dumme folk er som betaler dem for dette.

 

Som du har skrevet over så viser det bare at du ikke har peiling på kunst. Du har dermed ikke rett til å uttale deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er ikke nedlatende, de kaller seg selv det. Sjekk Norges redneckforening.

 

Det er nedlatende på samme måte som nigger. Er man redneck eller nigger så kan man bruke ordene, er man ikke så er man et nedlatende rasshøl. Ville du brukt ordet nigger hvis det var en negerby denne saken gjaldt?

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Redneck

https://en.wikipedia.org/wiki/Nigger

 

 

OK, det var jeg ikke klar over. Trodde det var et slags kjælenavn på litt enkle  og ikke-intellektuelle folk ute på landet. Typiske FrP-ere med andre ord. Ikke noe vondt om dem, jeg synes de som regel er mye greiere å ha med å gjøre enn selvhøytidelige hurper med mastergrad som bor i byene.

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...