Gå til innhold

Den store Google Pixel 2 XL tråden

Nystic

66 stemmer

1. 1. Har du kjøpt Google Pixel 2 XL?

• Ja
      16
    • Nei
      50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dream on, tipper land som Frankrike, Spania, Italia, Sør-Korea, Japan står langt foran Norge på lista.

Denne artikkelen spekulerer i noen grunner til hvorfor de ikke selger til flere land: https://www.androidauthority.com/google-hardware-services-markets-807156/ 

Kort oppsummert:

* Redde for nasjonale søksmål knyttet til monopolisering av søkemotor/default apper i Chrome/Android

* Ønsker ikke å utkonkurrere de andre produsentene av Android-enheter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke helt hva som skjer nå...? Plutselig begynner både CDON og NetOnNet å selge Google Pixel XL ett år etter release og betegner den som "Nyhet", "Kommende" og "Forhåndsbestilling".  :hmm:

Endret av Nystad97
Skrevet

Vet ikke helt hva som skjer nå...? Plutselig begynner både CDON og NetOnNet å selge Google Pixel XL ett år etter release og betegner den som "Nyhet", "Kommende" og "Forhåndsbestilling".  :hmm:

Wild guess ; google skal ikkje selge den lenger, "dumpar" prisen på den for å bli kvitt restlager ? 

Skrevet

Wild guess ; google skal ikkje selge den lenger, "dumpar" prisen på den for å bli kvitt restlager ? 

Tenkte noe av det samme selv, men syntes det var litt rart at de plutselig skulle importere den nå da ingen av dem har ført Pixel-telefonene tidligere (med unntak av CDON som helt i starten førte den opp på sine nettsider før det ble kjent at den ikke ble tilgjengelig i Norge).

Skrevet (endret)

De av dere som har kjøpt telefonen; Hvordan tilbehør har dere kjøpt til den (deksel, skjermbeskytter, USB-C ørepropper, etc.)?

Selv har jeg gått for det offisielle stoff-dekselet fra Google i karbon, og skjermbeskytter fra intelliARMOR (35% rabatt med kupongkode "Intelli35").

Endret av Nystad97
Skrevet

De av dere som har kjøpt telefonen; Hvordan tilbehør har dere kjøpt til den (deksel, skjermbeskytter, USB-C ørepropper, etc.)?

Selv har jeg gått for det offisielle stoff-dekselet fra Google i karbon, og skjermbeskytter fra intelliARMOR (33% rabatt med kupongkode "intellipixel"). 

Korleis fekk du tak i offisielt deksel frå Google ? 

Skrevet

Selv har jeg gått for det offisielle stoff-dekselet fra Google i karbon, og skjermbeskytter fra intelliARMOR (33% rabatt med kupongkode "intellipixel").

Bestilte fra den amerikanske Google Store og brukte JetCarrier for frakt til Norge.
  • Liker 1
Skrevet

Selv har jeg gått for det offisielle stoff-dekselet fra Google i karbon, og skjermbeskytter fra intelliARMOR (33% rabatt med kupongkode "intellipixel").

Bestilte fra den amerikanske Google Store og brukte JetCarrier for frakt til Norge.

Kjøpte deksel frå England ; https://www.layercase.co.uk/. Har ikkje kjøpt noko anna. Framleis ikkje bestemt meg om eg skal ha pixel 2 xl. 

Skrevet (endret)

128 GB versjonen er nå på lager hos Multicom!

Har kjøpt 64 GB versjonen så hjelper ikke stort for min egen del (som KlamiLysken skrev er den beregnet på lager 20.11...)

Endret av Nystad97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...