Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel gir godt mål på linjene sine ! :-)


Anbefalte innlegg

Jeg tegnet ADSL abonnement på NGTs sommerkampanje 2002, "Bravo til Charlie fart i 6 mndr".

Dessverre varte det helt til august 2 tusen - og TRE- før sentralen var klar, men da endelig 4. august var min linje oppkoblet , og byttet fra det forhatte Telenor beistet skulle endelig bli et faktum. :w00t: :dribble:

Men i alle dager!? nå 4 desember, 3 mnder etter oppkoblingsdatoen mistet jeg allerede Charlie farta.. for det var "3 mnder høyere fart" som var sommerkampanjen i år -2003- og det har tydeligvis vært inne i systemet deres :scared:

Jeg stusset litt da jeg skjønte at farta var skrudd ned.. var det ikke 6 mnder jeg skulle få på 2002 kampanjen.. (som måtte være det som gjaldt for meg).

VEL for å gjøre en kort historie kortere. Etter å ha ringt en gang og mailet kundeservice med detaljene om saken fikk jeg mail idag ! :thumbs:

Og når jeg nå telneter inn til modemet står det ikke 1376 kbits og 512 ut der.. (som er charlie) MEN det står 1664 !!!!!!!! :love:

yohoo !! Ikke dårlig..

Moralen må være:
det er kanskje noenganger tidkrevende å komme igjennom til kundeservice.. men når man kommer igjennom så står det ikke på viljen ! :thumbs:

Disse folka kan drive butikk.. Det er mer enn visse andre isper som Telenor kan..
- joda.. Telenor er stabile osv... men DE KAN IKKE drive butikk, Telenor forstår ikke begrepet å gi kunden en GOD DEAL men dette eksempelet skulle kunne tyde på at Nextgentel vet hva dette innebærer !... For teknisk sett skulle jeg nok bare hatt de tre mndene.. :xmas: :wow: ;) :yes: Endret av Fjodorgrim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis. Motbeviser jo alt dette ndre greiene som NGT får slengt mot seg om dagen. Kan være det er grunnen til at du fikk 1664kbit/s da :)

 

Erm, jeg får forresten ikke noe overhead og jeg har aldri hørt om noen andre enn dere to som får det heller, med mindre de har grunn til det (NGT gir dem litt mer i en periode for å kompensere for ett eller annet) og såvidt jeg vet er ikke dette vanlig praksis heller? :/

Endret av Blib
Lenke til kommentar

*Tar nok en titt på routeren*

 

Oi. Oi! Dæven så jeg tok feil på slike småpting i dag da. Advanced-emulatoren, skjermbeskytter og nå dette. Joa, det står faktisk 1664 hos meg og. Artig. Bare synd at jeg var så sikker på at det stod 1350 der. Husker ganske bestemt at jeg sjekket den dagen da de oppgraderte linjene fra 1024 til 1350, og da stod det 1350 der. Og jeg har ikke fått mer hastighet nå enn den dagen, så har jeg da ca 350kbit/s som ikke blir brukt eller? Hmm :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...