Gå til innhold

Slik blir det å drepe nazister i Wolfenstein II: The New Colossus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forgjengerene var strålende, og gir absolutt mer enn man skulle tro. Strålende historie, troverdig cast og mye herlig humor. Det er derfor jeg ser så frem til The New Collossus!

 

Jeg er 38 år og har fått med meg det meste siden midten av 80-tallet. Jeg finner det svært befriende at vi fortsatt har spill som Wolfenstein og Doom som en del av en vår moderne spill-bukett. Jeg føler ofte at dagens spill har en tendens til å fremstå som en smule pretensiøse. Når denne sjangeren behandles med intelligens og godt håndverk så kan resultatet være ren skjær magi. Og svenske Machine Games er så laaaaaatterlig flinke til å lage slike tøysete kvalitetsspill ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Føles ikke dette noe oppbrukt? Joda jeg liker sprø galskap og kul grafikk...men ut med 400/500kr når vi har Destiny 2, AC Origins, Battlefront II, Mario Odyssey rett rundt hjørnet? Ikke minst HZD: Into the Wilds DLC snart.

 

Tror dette blir bare å vente på et supertilbud en eller annen gang til neste år.

 

Men, prove me wrong :D

Lenke til kommentar

Føles ikke dette noe oppbrukt? Joda jeg liker sprø galskap og kul grafikk...men ut med 400/500kr når vi har Destiny 2, AC Origins, Battlefront II, Mario Odyssey rett rundt hjørnet? Ikke minst HZD: Into the Wilds DLC snart.

 

Tror dette blir bare å vente på et supertilbud en eller annen gang til neste år.

 

Men, prove me wrong :D

 

Bortsett fra Mario(som jeg ikke bryr meg om) nevnte du jo bare kjipe spill. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forgjengerene var strålende, og gir absolutt mer enn man skulle tro. Strålende historie, troverdig cast og mye herlig humor. Det er derfor jeg ser så frem til The New Collossus!

 

Jeg er 38 år og har fått med meg det meste siden midten av 80-tallet. Jeg finner det svært befriende at vi fortsatt har spill som Wolfenstein og Doom som en del av en vår moderne spill-bukett. Jeg føler ofte at dagens spill har en tendens til å fremstå som en smule pretensiøse. Når denne sjangeren behandles med intelligens og godt håndverk så kan resultatet være ren skjær magi. Og svenske Machine Games er så laaaaaatterlig flinke til å lage slike tøysete kvalitetsspill ;)

 

Heldig som opplevde det når det var nytt! Jeg for min del elskey DOOM 2016. Det forrige Wolfenstein fullførte jeg dog aldri.

Lenke til kommentar

Spilte nylig igjennom de 2 forrige og ser faktisk frem til denne, blir å kjøpe på tilbud(alt for stor backlog av spill her). Ta spillet for hva det er, enten liker man det slik med litt enkelt, action, nazi future historie, så ikke ta det så seriøst. Blir litt som Serious Sam spillene, de er enkle, men banalt genialt action, rett frem og masse one liners.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...