Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Liverpool [EPL]


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Clattenburg mente også at det var gult fordi Mané har øynene på ballen, men hvordan i all verden kan dommer se hvor Mané holder øynene? :p

Fordi han hadde 100% ikke gått inn slik hvis han hadde sett keeper komme ut slik, såpass profesjonell kan vi vel si Mané er?

Jeg tror ikke Mané gjorde det med vilje nei, men Moss kan ikke se hvor Mané holder blikket. Det er mulig når man ser reprisene i alle vinkler, men umulig for dommeren å få med seg. Kan ikke bedømme det på om man betrakter spilleren som "profesjonell", Zidane var profesjonell nok til å skalle ned en motspiller.

Lenke til kommentar

 

 

Clattenburg mente også at det var gult fordi Mané har øynene på ballen, men hvordan i all verden kan dommer se hvor Mané holder øynene? :p

Fordi han hadde 100% ikke gått inn slik hvis han hadde sett keeper komme ut slik, såpass profesjonell kan vi vel si Mané er?

Jeg tror ikke Mané gjorde det med vilje nei, men Moss kan ikke se hvor Mané holder blikket. Det er mulig når man ser reprisene i alle vinkler, men umulig for dommeren å få med seg. Kan ikke bedømme det på om man betrakter spilleren som "profesjonell", Zidane var profesjonell nok til å skalle ned en motspiller.

 

 

Forskjellen her er at Zidane gikk bevist mot spiller og skallet motspilleren ned. Her går keeper ut av 16-meteren hvor han i første omgang skjeldent pleier og befinne seg. Jeg er rimelig sikker på at Moss ser at Mané ser på ballen, men velger uansett og gi det røde kortet. Jeg ser også svært få muligheter hvordan Mané kan nå den ballen uten og prøve å strekke ut beinet.   Vi vil nok aldri bli enige i denne situasjonen. Personlig så er jeg enig med gult kort, men det ble dømt rødt og det endret kampbildet, shit happens men de skal spille en kamp til imot hverandre i løpet av sesongen, så 1-0 til City  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...