Gå til innhold

Trodde at UPS hadde skjerpet seg, men dengang ei neida. Er det andre her også som har negativ erfaring med UPS i nyere tid ?


Anbefalte innlegg

Trodde at UPS hadde skjerpet seg, men dengang ei neida.  Er det andre her også som har negativ erfaring med UPS i nyere tid ? 

 

Jeg bestilte en ledger Nano S og betalte for ups express delivery..

 

Transporten gikk glatt fram til det lokale budet fikk pakken her i Norge.

 

Fikk vite av UPS kundeservice at dem bruker en subcontractor/underleverandør, som er BRING, i distriktet.

 

Jeg sørget selvsagt for å være heime når jeg så på sporing når pakken skulle komme.

 

Ifølge sporing så var pakken på vei fra morgenen av første dagen.

Budet kom aldri denne dagen, og jeg ser plutselig at det blir registert i sporing:

The receiver was not available at the time of the first delivery attempt. A second attempt will be made.

Ringte da inn og klagde og fikk registrert klage.

 

Neste dag, ifølge sporing ble pakken kjørt ut på nytt fra morgenen av.

Budet kom aldri heller denne dagen, og igjen ser jeg på sporing:

The receiver was not available at the time of the second delivery attempt. A final attempt will be made.
Ringte atter en gang inn og klagde og igjen registrert klage. Føler jeg egentlig ikke kommer noen vei med KS.

 

Dagen deretter, tredje dagen. Tredje forsøk ifølge sporing.

Pakken ble kjørt ut om morgenen og endelig kom budet kveldstid. og pakken ble registrert som Delivered.

 

Fikk snakket med budet og fikk klarhet i hva som hadde skjedd noe KS (ups) og kjørekontor ikke hadde funnet ut av.

Fikk vite dette.

Første dagen, budet fikk pakken sent på kvelden og kjørte ikke dermed ut. Mao, sporing helt gal.

 

Andre dagen, budet hadde ikke nok pakker å fylle varebilen med, og dermed kjørte ikke ut. Mao, sporing helt feil.

 

Tredje dagen. Budet starta på runden sin og kjørte ut og leverte pakker. og pakken ble registrert riktig levert.

 

Slik kan det absolutt ikke være.

KS sendte flere meldinger til kjørekontoret når jeg klaget.

Mitt inntrykk er, KS (ups) og kjørekontoret fikk aldri tak i sjåfør. 

 

Jeg betalte for ekspress levering allikevel stoppet pakken opp hos det lokale budet. Jeg fikk med andre ord ikke ekspress levering (3-5 dager etter at pakken ble sendt fra Frankrike)

Jeg fikk pakken den 6te dagen. Tredje forsøk ifølge sporing, men i realiteten første forsøk fra Bud.

 

Sendte inn en klage til Ledger via paypal systemet. og ba om å få kompensert verdien mellom vanlig

postlevering og ups ekspress levering.

 

Dette godtok Ledger. Med dette svaret. Da er beløpet på vei regner jeg med.

Hello, We are sorry that UPS weren't able to deliver on time. It is unfortunately impossible to get compensation for UPS as they did register the first delivery attempt. However, as customer satisfaction is important to us, we are going to accept your refund request. Best regards, Ledger Team

 

Noe jeg reagerer på også er at Ledger ikke kan gjøre noe mot UPS. Fordi, det ifølge sporing er registrert et første delivery attempt. (som er helt feil)

Derfor syns jeg det er bra gjort av Ledger å refundere verdien mellom vanlig transport/ekspress

 

 

Flere som har hatt lignende erfaring ?

 

edit: rettet på skrivefeil

Endret av spetter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...