Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung QuickDrive Her er vaskemaskinen med to tromler i ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som en sokkekvern.. Vil ikke klær og lo kunne komme mellom de to tromlene?

 

Nei det blir nok ingen kvern, og sokkene dine vil ikke havne mellom de to. Se på pilene på bildet under så ser du hvor de roterer i forskjellig retning. For meg virker det nesten som de har satt en trommel utenpå en trommel. At vannet kommer fra den ytre trommelen og inn i den indre. Og pga kontra rotasjonen så vil vanntrykket/hastigheten øke.

 

samsung-trommel.1000x563.jpg

Lenke til kommentar

Vaskemaskina vår tar også et lass klær på 30 minutter, og får det rent...

 

På en annen side trenger man ikke noe annet enn hurtigvask så lenge man ikke blir direkte møkkete på klærne. Urene og svette klær trenger ikke vask på 1.5 - 2 timer per gang. Det sliyer for mye på tøyet.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt dette, de skriver at den vasker 5 kilo tøy på hurtigprogram på 39minutter...

Min vanlige vaskemaskin kan vaske 12kg på 30 minutter på sitt hurtigprogram, og ja, det blir faktisk rent hver gang.

Hva er det jeg ikke får med meg her?

Kan du virkelig pakke maskinen helt full på hurtigprogram? Min svindyre Miele W1 (toppmodell) med 9 kg max kapasitet kan bare lastes med max 5 kg på hurtigprogram. Ganske irriterende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt dette, de skriver at den vasker 5 kilo tøy på hurtigprogram på 39minutter...

Min vanlige vaskemaskin kan vaske 12kg på 30 minutter på sitt hurtigprogram, og ja, det blir faktisk rent hver gang.

Hva er det jeg ikke får med meg her?

 

De nevnte at det var på ett bomullprogram, og at det programmet bruker lengre tid enn hurtig programmet. Muligens derfor kanskje.

 

Ps:

Øko hurtigvask tar 67 minutter pa våres Samsung maskin, og det er ett program som ikke tar hensyn til hva slags klær du vasker.

 

Får håpe at de nye Samsung maskinene har bedre wifi hardware, ettersom våres tok kvelden rett etter at garantien gikk ut...

Lenke til kommentar

Jeg har det egentlig aldri så travelt med de klærne jeg vasker jeg, jeg har andre klær å ha på meg... Har folk det så travelt at man ikke kan vente til neste maskin med noen sokker de har glemt? Så lenge maskinen tar uhorvelig mengder klær slik at jeg slipper å sette på så mange maskiner for å vaske ting, så er jeg fornøyd... Interessant å se utviklingen, men jeg kan ikke si at dette er noe jeg har savnet... Gi meg heller en maskin som vasker sko litt skånsomt, eller holder sokkene mine samlet når de blir vasket... Jeg hater å lete etter sokkepar, noe som fører til at jeg heller kjøper sokker enn å vaske de, som igjen fører til at når jeg først vasker de så er det nok til å fylle flere maskiner med bare sokker og dermed enda flere sokker å lete etter par i...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forstår ikke helt dette, de skriver at den vasker 5 kilo tøy på hurtigprogram på 39minutter...

Min vanlige vaskemaskin kan vaske 12kg på 30 minutter på sitt hurtigprogram, og ja, det blir faktisk rent hver gang.

Hva er det jeg ikke får med meg her?

 

veldig rart, min gamle Samsung-vaskemaskin (https://vaskemaskin.nu/samsung-wd80j6400aw/) har selv et 15-minutters program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...