Gå til innhold

TEST: TILE Sport Pro & Style Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er begrunnelsen for å ikke føre opp "kan ikke bytte batteri" under "Minus"? Dette er jo en alvorlig mangel som for min del gjør dette produktet helt uaktuelt av både økonomiske og miljømessige årsaker.

 

De tenkte vel at da Apple lanserte dette for mobiltelefoner, så er det ok...men mobilene holder litt lenger.

Lenke til kommentar

 

Hva er begrunnelsen for å ikke føre opp "kan ikke bytte batteri" under "Minus"? Dette er jo en alvorlig mangel som for min del gjør dette produktet helt uaktuelt av både økonomiske og miljømessige årsaker.

De tenkte vel at da Apple lanserte dette for mobiltelefoner, så er det ok...men mobilene holder litt lenger.

 

 

Sist jeg sjekket var iPhone oppladbar...

Lenke til kommentar

379 kr for å KANSKJE finne igjen et nøkkelknippe (pr. knippe og pr. år)? Blir jo det om du ikke kan bytte batterier? Greit nok at det er sabla ergerlig å miste en nøkkel eller et nøkkelknippe, men hos oss har vi en plass for nøkler når vi er hjemme, og ellers så ligger de stort sett i en lomme eller mellom forsetene i bilen når vi er utenfor husets vegger. Vi har vel tilgode å miste noe som helst av nøkler på våre 40+ år. Skulle vi kjøpt slike brikker til mange av bil- og/eller hytte-/husnøklene samt andre ting som kan låses så hadde dette blitt skikkelig dyrt og da kan man snart vurdere andre løsninger som å bytte sylinder osv. Virker fullstendig ute av proporsjoner å skulle betale såpass mye for et produkt som "dør" etter et år og som vel ikke gir mer nytteverdi enn at du kanskje kan finne igjen nøklene om du er mindre enn 60 meter unna. Jeg skjønner i alle fall ikke vitsen og regner meg som rimelig interessert i å teste ny teknologi. Not this one!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...