Gå til innhold

Nå kommer norsk teknologi som kobler vannmålerne på nett


Anbefalte innlegg

Det hadde vært interessant med noen kritiske blikk på det denne fyren formidler. Han snakker generelt rundt mikrobølgestråling og spesielt om AMS-målerne i dette foredraget:

 

 

Slår meg ikke som en skrulling, og henviser til forskning og bakgrunninformasjon om hvordan grenseverdiene i Norge/Skandinavia er bestemt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring Statens strålevern og spør om punktene du lurer på :) 67 16 25 00

 

Hehe. Som statens strålevern selv forklarer skriftlig, så har de ikke kunnskap om effekten av mikrobølget, ikke-ioniserende stråling på biologiske organismer. De lener seg på en utenlandsk rapport som høres akkurat ut som forskning finansiert av tobakksindustrien for noen tiår siden (skadepotensialet er ikke tilstrekkelig bevist osv.). Dette er rett og slett skremmende saker.

 

Oppfordrer alle til å se gjennom foredraget jeg lenket til over. Kom gjerne med innspill på hvor han tar feil.

Lenke til kommentar

Ok, men det ikke Statens strålevern vet, er det noen grunn til at Einar Flydal skulle vite det?

Han har en forholdsvis imponerende CV, men jeg ser ingen utdannelse eller erfaring innenfor strålingstematikk, er det grunn til å anta at han er nok en "youtube-forsker"? Orker ikke se et 1,5t foredrag om et tema fra noen som ikke kan vise til relevant faktisk kunnskap om temaet.

Endret av toth
Lenke til kommentar

 

 

Nå blir det enda mer stråling.

Kraftlinjer ,mobilnett ,smarte strømmålere, smarte vannmålere..og radon har særlig etter inntoget med mobil ,vært i vinden ,som syndebukk.

Snork.

Du sammenligner faktisk den fullstendig neglisjerbare strålingen fra en strømmåler med radon?

 

 

Alle monner drar toth. Slike målere bidrar til å øke den elektromagnetiske suppa vi allerede lever i nå. Hvorfor tror du stadig flere får kreft da...

 

Disse "smarte" dingsene vil også bli koblet opp mot 5G nettet som kommer snart, som igjen vil være styrt av A.I. (Artificial Intelligence).

 

 

Du vet, det finnes noe som heter forskning slik at vi ikke trenger å tro... Og det er altså ingenting som tilsier at dette er farlig pr i dag. Men det er mange som tror det, absolutt. 

Lenke til kommentar

Du vet, det finnes noe som heter forskning slik at vi ikke trenger å tro... Og det er altså ingenting som tilsier at dette er farlig pr i dag. Men det er mange som tror det, absolutt. 

 

Den forskningen du setter din tillit til, har vel heller ikke hatt noen studie som har forska på langtidseffekten av slik stråling heller. Du vet like godt som meg at folk får mer og mer kreft i disse tider, og det vil bare bli verre.

 

Helseproblemer er bare ên ting ved dette. Det ligger også i planene at fysiske penger skal bort, og alt skal digitaliseres. Bankkort og betaling med mobil er bare starten, de ønsker å ta dette et steg videre med implantater i kroppene våres. De ønsker en løsning som ikke kan forfalskes. Så hva gjør du da en dag i fremtiden når du skal i butikken å handle noe, men så nekter A.I systemet deg det fordi du ikke lenger har nok "digitale poeng" eller at staten ikke likte at du deltok i en politisk demonstrasjon!? Du kan fryses ut av systemet som en straff.

 

Sier ikke at slik vil det garantert bli, men muligheten er der. Noe du tydeligvis ikke har tenkt tanken om engang.

Lenke til kommentar

 

Du vet, det finnes noe som heter forskning slik at vi ikke trenger å tro... Og det er altså ingenting som tilsier at dette er farlig pr i dag. Men det er mange som tror det, absolutt.

Den forskningen du setter din tillit til, har vel heller ikke hatt noen studie som har forska på langtidseffekten av slik stråling heller. Du vet like godt som meg at folk får mer og mer kreft i disse tider, og det vil bare bli verre.

 

Helseproblemer er bare ên ting ved dette. Det ligger også i planene at fysiske penger skal bort, og alt skal digitaliseres. Bankkort og betaling med mobil er bare starten, de ønsker å ta dette et steg videre med implantater i kroppene våres. De ønsker en løsning som ikke kan forfalskes. Så hva gjør du da en dag i fremtiden når du skal i butikken å handle noe, men så nekter A.I systemet deg det fordi du ikke lenger har nok "digitale poeng" eller at staten ikke likte at du deltok i en politisk demonstrasjon!? Du kan fryses ut av systemet som en straff.

 

Sier ikke at slik vil det garantert bli, men muligheten er der. Noe du tydeligvis ikke har tenkt tanken om engang.

Min forskning? Du slenger bare ut påstander om at ams og kreft har en sammenheng. Helt idiotisk.

 

Se litt mindre black mirror og les reell forskning, det er mitt beste tips.

Lenke til kommentar

 

Du vet like godt som meg at folk får mer og mer kreft i disse tider, og det vil bare bli verre.

 

Folk blir også stadig eldre - kanskje en sammenheng der?

 

 

Unge mennesker får kreft også. Jeg vet at det er mange faktorer som spiller inn her, men det er vel ingen tvil som at vi lever i et giftig miljø på flere fronter. Da blir det uansvarlig å tilsette flere/mer av dette uten å ha testet det godt nok først.

Lenke til kommentar

Du vet like godt som meg at folk får mer og mer kreft i disse tider, og det vil bare bli verre.

 

Dette er ikke hokus pokus - tid+gen-imperfeksjoner = kreft.

Det er ikke større sjans nå for at du får kreft når du er 20, men det er større sjans for at du får kreft i løpet av livet - fordi du lever lenge nok til å få det. Hvis alle levde til de ble 200 ville alle fått kreft i løpet av livet.

 

På plussiden er overlevelsesratene drastisk bedre for hvert år. Flere får kreft, færre dør av det.

Endret av toth
Lenke til kommentar

 

Min forskning? Du slenger bare ut påstander om at ams og kreft har en sammenheng. Helt idiotisk.

Se litt mindre black mirror og les reell forskning, det er mitt beste tips.

 

Forskere kan ikke bli kjøpt og betalt av legemiddelselskaper og andre mener du....? :p

Våkn opp er mitt beste tips.

 

 

Jo, men dette opplyser de om i abstrakten.... 

Lenke til kommentar

 

Du vet like godt som meg at folk får mer og mer kreft i disse tider, og det vil bare bli verre.

 

Dette er ikke hokus pokus - tid+gen-imperfeksjoner = kreft.

Det er ikke større sjans nå for at du får kreft når du er 20, men det er større sjans for at du får kreft i løpet av livet - fordi du lever lenge nok til å få det. Hvis alle levde til de ble 200 ville alle fått kreft i løpet av livet.

 

På plussiden er overlevelsesratene drastisk bedre for hvert år. Flere får kreft, færre dør av det.

 

 

Lurer på hvilke selskaper som sponser de undersøkelsene der jeg... 5G nettet som kommer er noe helt annet enn det vi har i dag. Mye høyere frekvenser enn 3G og 4G. Så har man kvikksølv, aluminium, E-stoffer, PCB og andre ting i maten vår. Så må vi ikke glemme vaksiner. Det er det totale bildet man må se på.

Lenke til kommentar

Lurer på hvilke selskaper som sponser de undersøkelsene der jeg... 5G nettet som kommer er noe helt annet enn det vi har i dag. Mye høyere frekvenser enn 3G og 4G. Så har man kvikksølv, aluminium, E-stoffer, PCB og andre ting i maten vår. Så må vi ikke glemme vaksiner. Det er det totale bildet man må se på.

 

 

 

Ja for all del, stol heller på dine egne flyktige antagelser enn folk og organisasjoner som vet hva de snakker om..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nå overvåkes til en hver tid når vi bruker strøm. Man vil jo kunne forstå om folk er hjemme eller ei og liknende. Vi går nå målene som nærmest ser når vi er på do, dusjer, vanner hagen eller vasker bilen. Det snakkes om veiprising med GPS hvor vi til en hver tid blir overvåket på hvor vi er, har vært, skal og i hvilken hastighet vi forflytter oss. Synes all denne overvåkingen går for langt.

Lenke til kommentar

Forskere kan ikke bli kjøpt og betalt av legemiddelselskaper og andre mener du....? :p

Våkn opp er mitt beste tips.

Ja for folk er intressert i og lyve på massiv skala, der ungene demmes stråler seg til døde med mobil telefon..

 

Det blir litt "flatjord" for meg..

 

"En konspirasjonsteori forsøker å forklare en politisk, sosial eller historisk hendelses bakenforliggende årsak som en hemmelig og ofte avledende sammensvergelse, iscenesatt av en hemmelig allianse mellom mektige personer (noen ganger omtalt som «en usett maktelite») og ikke som åpne aktiviteter eller som naturlige hendelser."

 

Kom med empirisk bevis på at det er skadelig..

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...