Gå til innhold

GUIDE: Bruktmobilmarkedet Dette er de beste bruktmobilkjøpene du gjør akkurat nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke det litt feil å bruke originalpris til sammenligning? Det spiller vel ikke noen rolle hva telefonen kostet når den kom, det er jo forskjellen på hva den koster ny nå og bruktprisen...

• Liker 6
Skrevet

iPhone SE er faktisk fantastisk mye mobil for pengene, til å være Apple. Hvis du kan leve med en ganske liten skjerm vel å merke.

• Liker 1
Skrevet

Flott artikkel, men det burde nevnes at batteriet kan være så som så på eldre mobiler. Det er jo mulig å sjekke antall ladesykluser på en del mobiler, så det skjermbilde av dette kan være lurt :)

• Liker 1
Skrevet

Flott artikkel, men det burde nevnes at batteriet kan være så som så på eldre mobiler. Det er jo mulig å sjekke antall ladesykluser på en del mobiler, så det skjermbilde av dette kan være lurt :)

Hei! Dette har vi gått gjennom i en annen artikkel i serien, som ble publisert i går. Se linken øverst i saken :-)

— Torstein

• Liker 2
Skrevet

De fleste bruktmobilene ser helt jævlige ut, folk tar ikke vare på tingene sine og er etter min mening ikke verd en dritt. Det finnes jo selvfølgelig unntak.

Sant. Og jeg kan tenke meg en gruppe/merke speielt. Jeg for min del føler trang til å ha deksel og skjermbeskyttelse.Senere er det lettere å selge telefonen og få den prisen jeg vil ha.

Skrevet

Jeg vil personlig anbefale LG g5, da den er utrolig enkel og vedlikeholde til en billig penge :) det er ikke bare bunnen som er modulær.

Skrevet

Tror du skal ha problemer med å så samsung s7 til den prisen uten at noe er skrapt opp for å si det sånn. Ice.no selger den derimot ny for 3400.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...