Gå til innhold

Diskusjon om Age of Empires IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut fra promo, så ser det ut til å være klassisk AoE. Tipper de dekker alle ages de andre spillene har hatt med, uten å gå inn i moderne RTS. 

 

Den viste vel ikkje meir enn konseptbilete?

 

Eg har ikkje prøvd AoE3, så eg håpar AoE4 blir bra. Nokon har vore negative til Relic Entertainment som skal utvikle spelet.

Lenke til kommentar

Age of Empires 3 har jeg spilt 30 timer, og jeg ble aldri glad i det spillet. Håper AoE4 ligner mer på AoE2. 

 

Jeg følte ikke promovideo viser "nyere" ages. I det jeg skriver dette, kom jeg til å tenke på at det hadde vært artig med noen aspekter fra Cossaks.. Musketeers vs eagle warriors? 

Lenke til kommentar

Age of Empires 3 har jeg spilt 30 timer, og jeg ble aldri glad i det spillet. Håper AoE4 ligner mer på AoE2. 

 

Jeg følte ikke promovideo viser "nyere" ages. I det jeg skriver dette, kom jeg til å tenke på at det hadde vært artig med noen aspekter fra Cossaks.. Musketeers vs eagle warriors? 

 

Jeg håper AOE4 tar lit fra cossacks, selv når AOE2 var ute, syns jeg det så litt puslete ut med en hær på 75 mann, selv 200 pop cap var litt lite. Håper man kan lage "Enheter" i AOE4, Altså du lager en ridder, men  i stede for 1 ridder lager du kanskje 10, mens en vanlig spysmann får man 20 av eller noe. Du trenger ikke Cossacks hærer på 8000, Men hadde vært litt kult med litt større hærer enn de som var i finne i AOE2/3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...