Gå til innhold

Spille av UHD på Samsung UE55HU6905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en Xbox One S, så får du blyrayspiller og en bra spillkonsoll billigere enn bare en bluerayspiller.

Har allerede en Xbox One =)

 

Om du har tenkt å oppgradere TV i nærmeste fremtid ville jeg muligens gått for UHD, If not kjøp en rimelig blu-ray imo. 

 

Om det tar et år eller mer før det blir ny tv så er sannsynligheten stor for at UHD spillerne faller vesentlig i pris.

Er nok mer enn ett år før jeg kjøper ny TV, ja.
Lenke til kommentar

 

Kjøp deg en Xbox One S, så får du blyrayspiller og en bra spillkonsoll billigere enn bare en bluerayspiller.

Har allerede en Xbox One =)

 

Om du har tenkt å oppgradere TV i nærmeste fremtid ville jeg muligens gått for UHD, If not kjøp en rimelig blu-ray imo.

 

Om det tar et år eller mer før det blir ny tv så er sannsynligheten stor for at UHD spillerne faller vesentlig i pris.

Er nok mer enn ett år før jeg kjøper ny TV, ja.
Ja men xbox one S støtter 4K HDR blueray, som jeg har inntrykk at du var ute etter. Vanlig xbox one støtter bare 1080p.

 

Lilsågreit å oppgradere xboxen da enn å kjøpe en dedikert spiller som er enda dyrere.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest går xbox 4k spilleren for å være en av de dårligste på markedet (har ingen erfaring med den selv)

 

Ville like greit ventet til Xbox One X nå. Bortkastet å kjøpe en One S når det er typ 3 måneder til ny xbox.

Enig på den. Venter selv på den nye før jeg orker å oppgradere.

Får fortsatt 4k HDR innhold via pcen så klarer meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...