Gå til innhold

Nye singleplayer-detaljer rundt Gran Turismo Sport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er akkurat som før, bare at alle løp foregår online, er det i hvert fall et interessant eksperiment. Men de må passe seg så det ikke blir for tynt. Se hvordan det gikk med Street Fighter V og SW: Battlefront, folk vil ha solid enspiller uansett hvor høyt onlinehorene hyler "git gud". Og jeg er ikke sikker på om folk er villig til å tilgi så mye mer fra Polyphony nå, dette må være gjennomtenkt og fantastisk.

 

Jeg frykter følgende situasjon: Har lyst til å grinde for penger til den varianten av Nissan GT-R som jeg mangler, men kommer til en tom lobby. Eller så lagger alt, så det blir helt håpløst, eller matchmakingen fungerer dårlig, så jeg ikke har sjans, eller vinner så suverent at spillet finner ut at jeg ikke fortjener belønning... Det er så mange fallgruver her i forhold til å lage en tradisjonell enspillerfunksjon, men jeg antar de sparer masse penger på det.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg har hele tiden sett på GT Sport som en online racer. Synes det har vært kommunisert godt gjennom markedsføringen siden den store eventen i London i fjor så dersom folk griner høylytt om dette før nå så har de rett og slett ikke fulgt med.

 

https://www.gtplanet.net/forum/threads/gt-sport-to-not-feature-single-player-career-events-races.346416/

 

Ser fortsatt frem til dette spillet, men som skrevet over her så er det en del fallgruver som bl.a. lagg og manglende deltakere i bilklasser du selv har lyst til å kjøre. For å ikke snakke om biler med Penis- og hakekors liveries.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...