Gå til innhold

Svar ærlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Uten å gå i detaljer kan jeg si at jeg tilbringer en del tid med dyr gjennom jobben, og det er bare nydelig ❤️

Hva er dine planer for nyttårsaften?

• Liker 1
Skrevet

De kan jo være vakre å se på, men jeg har aldri kjøpt noen selv. Det er veldig tullete å svi av så mye penger på ingenting og det skremmer opp dyr over alt. Det er fullt av søppel etter raketter etterpå og ikke alle rydder opp etter seg og festen. Jeg kan godt klare meg uten raketter for å klare å gå inn i det nye året.  :) 

Hender det at du bare har et vanlig lite stjerneskudd på nyttårsaften? 

Skrevet

Det første er jeg relativt godt kjent med. Jeg tenker fort på en ting, men plutselig blir jeg usikker og tenker heller å gjøre noe annet. Derfor sliter jeg av og til med å ta selvstendige avgjørelser.  Og det siste. Ja det har jeg av og til, senest i dag på jobb.

Nevn noe fysisk du ikke klarer. 

Skrevet

Nei, ikke som jeg kan komme på her og nå.

Hvis du var av det motsatte kjønn, og hadde fått match på tinder med et bilde av deg slik du ser ut nå, ville du svipet videre eller ikke?

Skrevet

Helt umulig å si, men jeg har inntrykk av at noen synes jeg ser ok ut og andre ikke.

Hvor mye har du blitt påvirket av de høye strømprisene som har vært i det siste?

Skrevet

den om Mummi-trollet, tror jeg. Er i alle fall den eneste jeg kommer på i farten. 

er du veldig flink til å hjelpe andre. Eller går du bare rett forbi og tenker "ikke mitt problem" liksom? 

Skrevet

Jeg er vokst opp med handicap i nær familie, og derfor har det å hjelpe til med saker og ting blitt veldig naturlig for meg. Spør ofte om noen vil ha hjelp med fks barnevogn inn på buss, og andre lignende greier. Så svaret på spørsmålet blir jo da, ja :)

Hva er en fin tjeneste du har gjort for noen?

Skrevet

Sikkert litt kjedelig svar, men det må være fotballkampen mellom Brann og Jerv 15. desember. For en syk avslutning på ekstraomgangene.

Hvis du skulle bodd i et rom i huset ditt resten av livet, hvilket hadde du valgt og hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...