Håvard Hofstad Ruud Skrevet 11. juli 2017 Skrevet 11. juli 2017 Her er våre favorittøyeblikk fra sommerens speedrun-fest.Fikk du med deg disse høydepunktene fra Summer Games Done Quick?
Slovpeis Skrevet 11. juli 2017 Skrevet 11. juli 2017 SGDQ var stort sett gudd i år, bare synd de er veldig stramme på hva folk får si/gjøre på stream. Det kan ødelegge bra kommentering (ref Bonesaw JaknDaxter race). Kan også anbefale Any sin Link to the Past video fra i år, der er også kommenteringen dritbra. 1
maatzu Skrevet 11. juli 2017 Skrevet 11. juli 2017 Jeg vil gi en anbefalning å ta en titt på Titanfall 2 og Freedom Planet speedrunnene. Begge spillene hadde noe av den beste kommenteringen jeg fikk med meg på AGDQ i år.
GimleSag Skrevet 11. juli 2017 Skrevet 11. juli 2017 Super Mario 64 med Cheese05 er en fryd for øyet. Og som nevnt av Slovpeis: en herlig gjeng i sofaen under LttP!
Espen Jansen Skrevet 11. juli 2017 Skrevet 11. juli 2017 Kingdom Hearts er alltid god stemning på GDQ. Kule strategier, flinke kommentatorer og en og annen Disney-låt. Skader heller ikke at det er knallgode spill.
Efreeti Skrevet 11. juli 2017 Skrevet 11. juli 2017 SGDQ var stort sett gudd i år, bare synd de er veldig stramme på hva folk får si/gjøre på stream. Det kan ødelegge bra kommentering (ref Bonesaw JaknDaxter race). Kan også anbefale Any sin Link to the Past video fra i år, der er også kommenteringen dritbra. Bonesaw fortalte 200,000 personer at de skulle spamme twitter-kontoen til Canadian Airlines. Han ble ikke stengt fra å submitte spill til GDQ i et år for vitser. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå