Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Dette med dating da. Skriver med flere menn som mange gjør. Nå er det kommet dithen med flere av de at de vil møte meg. Jeg er litt usikker på om jeg skal møte flere eller bare en. Jeg er ogaå usikker på hvem jeg skal sjanse på å møte. Noen av de har jeg møtt og er usikker på om jeg vil møte de igjen. Beskrivelser under:

 

Meg: jeg er i midten av 30-årene, har to barn, jobber 100% litt over middels inntekt, klarer meg greit selv, vært singel i flere år, eier hus, bil og campingvogn. Av utseende er jeg middels, kanskje litt over middels, pen. Som person er jeg glad, snill mot de jeg liker, litt innadvendt, smart, samfunnsengasjert, positiv, kanskje litt mye selvkritisk.

 

Mann nr 1 er slik jeg har snakket med han snill, men litt desperat. Overøser meg med komplimenter, men kan bli litt masete og be om bilder av meg. Tror han har ekstremt lav selvtillit da han hele tiden fremhever seg selv. Snakker om hvor pen han er og at han har stor penis (noe jeg ikke er interessert i å snakke om, så jeg må dra tema over på noe annet). Men vi har noen felles interesser og kan snakke om de en hel dag. Han jobber med anlegg.

 

Mann nr 2 er gift. Han er nok ikke helt klar for å gå fra kona, men jeg er mulig ikke helt klar for et forhold heller. Planen er å møtes og være venner og samtalepartnere og ikke ha noe seksuelt sammen. Godt utdannet, felles interesser og ingen forpliktelser til å ha sex eller være i et forhold...

 

Mann nr 3 er morsom. Vi ler mye sammen og vi har ikke snakket om så veldig mye personlig. Det liker jeg. Jeg vil ikke eksponere meg så tidlig. Vi har snakket på telefon flere ganger, og jeg blir alltid glad når han ringer... men han bor 150 mil unna.

 

Mann nr 4: virker interessert av og til. Hvis jeg legger ut at jeg er et sted på snap, så legger han ut at han er i nærheten på sin story. Vi har match på tinder hver gang (jeg er litt av og på tinder), men vi har aldri snakket sammen der. Vi snakket litt på snap nå i helgen, men ikke mer enn det. Han bor 30 mil unna og har barn.

 

Mann nr 5 har jeg snakket med i over et år. Vi har møttes flere ganger, er venner på Facebook og snakker mye i perioder. Men han har vært singel i lang tid, er 40, har ingen barn og er glad i å feste. I helgen skulle vi egentlig treffes, men jeg fikk aldri vite hvor og når da jeg spurte. Men han la ut på snap at han var på festival og da selvsagt med den ene dama etter den andre på bilder, så jeg tok det som et hint at han ikke er interessert lenger og viste det på en barnslig måte. Men så skriver han likevel til meg etter festivalen er slutt i dag at vi må treffes snart.

 

Mann nr 6 er en sånn fyr jeg aldri blir klok på. Han er utrolig snill og grei og forsiktig. Han vil ta meg med på alt mulig og skal betale alt mulig. Han vil hjelpe med ditt og datt og vil gjøre alt i verden for meg. Når jeg sier at jeg driver og maler, så sier han at han skulle gjort det for meg. Skifter jeg hjul på bilen, så skulle han gjort det for meg, så slapp jeg å gjøre det selv. Blir kanskje litt for mye hjelpsomt for meg. Jeg klarer ikke sitte med kaffen i hånda og se på andre jobbe. Men så plutselig hører jeg ikke fra han på en uke. Ikke at jeg gjør så mye for å snakke med han selv heller. Men plutselig er han tilbake igjen med alt han skal hjelpe meg med.

 

Mann nr 7 er nok en player. Han har jeg møtt ved en anledning. Han reiser rundt omkring i Norge med jobben og skriver bare til meg når han er i nærheten. Han har mye penger og det viser han hele tiden. Vet ikke så mye om han egentlig

 

Mann nr 8 er musiker. Han er også veldig seksuell. Sier klart i fra at hvis vi skal ha et forhold, så må jeg lære meg å ha telwfonsex og sende bilder av meg selv naken og når jeg leker med meg selv. Jeg er ikke interessert i noe av dette, men som jeg har sagt, kan jeg møte han når han er på jobb i nærheten og vi kan snakke sammen da. Vi har snakket på telefon flere ganger, men hvis jeg ikke vil snakke seksuelt, så avslutter han samtalen. Og han avslutter da men å kalle meg elskling...

 

Alle mennene har gode sider altså. Ikke bare negative, men jeg vet ikke hvem som vil matche meg. Hjelp meg å luke ut de jeg ikke skal møte. Har forresten ikke hatt sex men noen av disse...

 

Anonymous poster hash: 20d81...720

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å gi deg en fasit, men kan jo dele hva jeg mener utifra dine korte forklaringer. 

 

1: Kan hende han, som du nevner, har dårlig selvtillit. Dette bør du ta opp med han, for å fortsette i sporet han har valgt kan bli slitsomt i lengden. Mulig han er verdens kuleste kar, bare han får litt trua seg selv.

2: Han er gift... Hold deg unna. Jeg syntes det er respektløst å være en del av å rive i stykker et forhold. Ja, han er ansvarlig for egne handlinger, men du skal kunne leve med deg selv etterpå.

3: Høres ut som den beste matchen. Avstand betyr ingenting, så lenge en av dere, eller begge, er villige til å flytte på dere ettersom forholdet utvikler seg.

4: Ingenting du skriver tyder på at du er interessert overhodet. 

5: Høres ut som et barn. Tror du får en jobb å gjøre med å roe han ned. En jobb jeg aldri hadde orket å ta med et så voksent menneske.

6: Høres også ut som en som er usikker på seg selv. Ta det opp, eller la han gå.

7: Trenger du virkelig hjelp med denne? 

8: Hans hovedtrekk er et du ikke kan leve med? Move on

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen andre enn du bør ta dette valget. Men aller først må du finne ut hva du vil. Vil du ha et forhold eller vil du ha et vennskap?

 

Det er dessuten helt tydelig at du ikke er interessert i flere av disse karene. Si ifra slik at de kan rette snuten i en annen retning. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De jeg har mest interesse av er 3, 4 og 5. Dessverre. Har alltid likt de som er vanskelige å få og problemet da er ogte at de er utro eller jeg mister interessen når de ikke er så vanskelige likevel..

nr 3 har jobb på andre kanten av landet og jeg er ikke flyttbar pga barna. Den type jobb han har er vanskelig å bruke her jeg bor da den er stedsbestemt. Han kan evt pendle, men det er ikke så viktig akkurat nå. Men det blir jo sjelden vå får sett hverandre.

Nr 4 er interessant fordi han er en stabil far, med stabilt bosted og han har utseendet godt med seg. Ikke noe fyll og fest og det meste jeg ser han legger ut er barn og familieliv.

Nr 5 kommer nok i lang tid å væremannen jeg aldri fikk. De gangene vi har møttes, har vi hatt det kjempegøy sammen og han har betalt alt fra middag til øl på byen til hotellrom for meg alene. Ingen indikasjoner på at han vil være fysisk noen av gangene. Ikke at jeg har hintet til det heller da.. sist vi var sammen barfot en mnd siden. Jeg fikk hotell og en "helaften" ute med middag og alt. Da vi var ute, så ble jeg sjekket opp, men avviste de alle. Han lot da som at han ble sjekket opp og vi lo av det. Når jeg tenker på det, så blir jeg alltid sjekket opp når jeg er ute, og det kan hende han misliker det...

 

Anonymous poster hash: 20d81...720

Lenke til kommentar

Har ikke så veldig mye å bidra med, men syntes det hørtes *veldig* rart ut å skryte av sin egen penis. Høres ut som en kar man bør holde seg lengst mulig unna!

Du har ingen anelse om hvor mange menn som er opptatt av å snakke om penisen sin. De sender bilder av den og spør om jeg vil ha bilder av den osv. Det er selvsagt blokkering tvert. Hva forventer menn tilbake fra damer når de sender penisbilder?? "Å så fin den var"?? Jeg har aldri forstått denne trangen til å snakke om penis og derfor har jeg konkludert med at det er lav selvtillit.

 

Anonymous poster hash: 20d81...720

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leter du etter en mann, eller en livspartner? For menn finnes det 1000 vis av. En du har god kjemi med og trives med derimot..

Jeg leter etter noe som brer mer enn 5 min og som samtidig gir meg friheten til å kunne være alene en dag eller to med venninner eller kamerater. Jeg har vært singel ganske lenge og må derfor ta litt babysteps mot det å ha en livspartner. Jeg har brutt med menn fordi de ikke viser tålmodighet.

 

Anonymous poster hash: 20d81...720

Lenke til kommentar

Virker egentlig som at du bare vil ha oppmerksomhet fra masse menn på en gang. Jeg tviler sterkt på at du gidder å holde på lenge hvis du velger en av dem.

Skal ikke nekte for at det er hyggelig med oppmerksomhet, men jwg ønsker ikke masse oppmerksomhet fra masse menn i det lange løp. Har forøvrig "dumpet" nummer 1 og 8 i dag.

 

Anonymous poster hash: 20d81...720

Lenke til kommentar

Hadde jeg vist at min kjære valgte meg pga hva folk på ett forum sa trur jeg hadde blitt veldig skuffet.

Selvsagt er det min avgjørelse å ta til slutt, men menn kjenner menn best og da tenkte jeg å få hjelp av menn til å korte ned listen. Jeg ville da aldri fortelle hvordan jeg kom frem til det om jeg kun brukte forumet.

 

Anonymous poster hash: 20d81...720

Lenke til kommentar

Dette med dating da. Skriver med flere menn som mange gjør. Nå er det kommet dithen med flere av de at de vil møte meg. Jeg er litt usikker på om jeg skal møte flere eller bare en. Jeg er ogaå usikker på hvem jeg skal sjanse på å møte. Noen av de har jeg møtt og er usikker på om jeg vil møte de igjen. Beskrivelser under:

 

Meg: jeg er i midten av 30-årene, har to barn, jobber 100% litt over middels inntekt, klarer meg greit selv, vært singel i flere år, eier hus, bil og campingvogn. Av utseende er jeg middels, kanskje litt over middels, pen. Som person er jeg glad, snill mot de jeg liker, litt innadvendt, smart, samfunnsengasjert, positiv, kanskje litt mye selvkritisk.

 

Mann nr 1 er slik jeg har snakket med han snill, men litt desperat. Overøser meg med komplimenter, men kan bli litt masete og be om bilder av meg. Tror han har ekstremt lav selvtillit da han hele tiden fremhever seg selv. Snakker om hvor pen han er og at han har stor penis (noe jeg ikke er interessert i å snakke om, så jeg må dra tema over på noe annet). Men vi har noen felles interesser og kan snakke om de en hel dag. Han jobber med anlegg.

 

Mann nr 2 er gift. Han er nok ikke helt klar for å gå fra kona, men jeg er mulig ikke helt klar for et forhold heller. Planen er å møtes og være venner og samtalepartnere og ikke ha noe seksuelt sammen. Godt utdannet, felles interesser og ingen forpliktelser til å ha sex eller være i et forhold...

 

Mann nr 3 er morsom. Vi ler mye sammen og vi har ikke snakket om så veldig mye personlig. Det liker jeg. Jeg vil ikke eksponere meg så tidlig. Vi har snakket på telefon flere ganger, og jeg blir alltid glad når han ringer... men han bor 150 mil unna.

 

Mann nr 4: virker interessert av og til. Hvis jeg legger ut at jeg er et sted på snap, så legger han ut at han er i nærheten på sin story. Vi har match på tinder hver gang (jeg er litt av og på tinder), men vi har aldri snakket sammen der. Vi snakket litt på snap nå i helgen, men ikke mer enn det. Han bor 30 mil unna og har barn.

 

Mann nr 5 har jeg snakket med i over et år. Vi har møttes flere ganger, er venner på Facebook og snakker mye i perioder. Men han har vært singel i lang tid, er 40, har ingen barn og er glad i å feste. I helgen skulle vi egentlig treffes, men jeg fikk aldri vite hvor og når da jeg spurte. Men han la ut på snap at han var på festival og da selvsagt med den ene dama etter den andre på bilder, så jeg tok det som et hint at han ikke er interessert lenger og viste det på en barnslig måte. Men så skriver han likevel til meg etter festivalen er slutt i dag at vi må treffes snart.

 

Mann nr 6 er en sånn fyr jeg aldri blir klok på. Han er utrolig snill og grei og forsiktig. Han vil ta meg med på alt mulig og skal betale alt mulig. Han vil hjelpe med ditt og datt og vil gjøre alt i verden for meg. Når jeg sier at jeg driver og maler, så sier han at han skulle gjort det for meg. Skifter jeg hjul på bilen, så skulle han gjort det for meg, så slapp jeg å gjøre det selv. Blir kanskje litt for mye hjelpsomt for meg. Jeg klarer ikke sitte med kaffen i hånda og se på andre jobbe. Men så plutselig hører jeg ikke fra han på en uke. Ikke at jeg gjør så mye for å snakke med han selv heller. Men plutselig er han tilbake igjen med alt han skal hjelpe meg med.

 

Mann nr 7 er nok en player. Han har jeg møtt ved en anledning. Han reiser rundt omkring i Norge med jobben og skriver bare til meg når han er i nærheten. Han har mye penger og det viser han hele tiden. Vet ikke så mye om han egentlig

 

Mann nr 8 er musiker. Han er også veldig seksuell. Sier klart i fra at hvis vi skal ha et forhold, så må jeg lære meg å ha telwfonsex og sende bilder av meg selv naken og når jeg leker med meg selv. Jeg er ikke interessert i noe av dette, men som jeg har sagt, kan jeg møte han når han er på jobb i nærheten og vi kan snakke sammen da. Vi har snakket på telefon flere ganger, men hvis jeg ikke vil snakke seksuelt, så avslutter han samtalen. Og han avslutter da men å kalle meg elskling...

 

Alle mennene har gode sider altså. Ikke bare negative, men jeg vet ikke hvem som vil matche meg. Hjelp meg å luke ut de jeg ikke skal møte. Har forresten ikke hatt sex men noen av disse...

 

Anonymous poster hash: 20d81...720

Mann nr 9 er meg. Mer får du vite hvis du sender meg en PM :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...