Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

folk som ser en annen vei


Anbefalte innlegg

Har ikke peiling hvor jeg skal putte denne tråden. Men jeg går rett på sak. Når jeg er ute, så går jeg ofte forbi mange forskjellige mennesker. Jeg er av den oppfatning at hver gang jeg går forbi noen på gata, så gidder jeg ikke å "få panikk angst" og plutselig på en veldig klein måte se en annen vei, eller se ned i mobilen. Jeg tenker egentlig at jeg bare gir faen, og går rett forbi personer som at jeg egentlig ikke bryr meg, selv om jeg syntes at det er rart at noen av de jeg går forbi ser en annen vei istedenfor å se rett frem. Det er som oftest gamle menn og kvinner, og yngre jenter som gjør det. Jeg er gutt 20 år

er det bare jeg som opplever det? 

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg er ute å går ser jeg mye rundt meg på ting og gjenstander. Så hvis en person går forbi meg tar jeg ofte en rask titt for å se om jeg kjenner personen først og deretter fortsetter å se rundt. Det du mener? Alle ser ikke rett frem hele tiden, det ville være rart.

 

Er det rart å se til siden om en fremmed går forbi?

Lenke til kommentar

Har ikke peiling hvor jeg skal putte denne tråden. Men jeg går rett på sak. Når jeg er ute, så går jeg ofte forbi mange forskjellige mennesker. Jeg er av den oppfatning at hver gang jeg går forbi noen på gata, så gidder jeg ikke å "få panikk angst" og plutselig på en veldig klein måte se en annen vei, eller se ned i mobilen. Jeg tenker egentlig at jeg bare gir faen, og går rett forbi personer som at jeg egentlig ikke bryr meg, selv om jeg syntes at det er rart at noen av de jeg går forbi ser en annen vei istedenfor å se rett frem. Det er som oftest gamle menn og kvinner, og yngre jenter som gjør det. Jeg er gutt 20 år

er det bare jeg som opplever det?

Eh, hva? Hvorfor skal man bare se rett frem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...