Gå til innhold

Norsk SMS-tjeneste lekket brukerdataene til flere hundre tusen kunder. Inkludert passordene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk hatt en del med smsking å gjøre for å slette en konto jeg hadde der når jeg var 17. Det er 13 år jeg har prøvd å få slettet den. For et år siden ringte jeg alle styrelederene i håp om å endelig få fikset saken. Men det virker som om smsking bare seiler sin egen sjø, uten noen form for oppdateringer eller gidd fra eierselskapet. Skrudd av telefonlinjen som står på siden har de også. Utrolig useriøse folk. Synd de kan bare holde på slik, og den eneste måten jeg kan få slettet profilen er om jeg betaler 90 kroner til disse skurkene og gjør det manuelt. Det skjer aldri. Måtte skifte nick på grunn av dette, for Google indekserte siden igjen bare 1 uke etter removal og indexing. Det man skriver når man er 17,passer seg virkelig ikke nå man er 30...

Endret av Alexander Berg-Johansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Alexander Berg-Johansen

 

Tror ikke de kommer tilbake med det første... men jeg kan ta feil - Det var altfor lett å penetrere de, tok meg tja... 10minutter i 2007/2008 og denne runden de fikk nå tror jeg ikke det kommer seg fra med det første - viste de godt hvor landet lå for slike useriøse aktører

 

Jeg satt på hullet i nesten 10 år ca før jeg gav det til DIGI.no

 

you're welcome ;)

 

-J.D

 

P.S: Ved ettertanke skulle jeg ventet til GDPR var i kraft ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...