Gå til innhold

[Løst] Har fjernet redirect, men siden fortsetter å omdirigere


Anbefalte innlegg

Hei,

vet ikke om dette er riktig kategori, men jeg prøver.

 

Jeg har et domene (vegardbell.no) som jeg tidligere hadde redirected til renerehelse.no. Jeg bruker PROISP som leverandør av domene/webhotell.

 

Tidligere i dag, så fjernet jeg redirecten, og la inn et webhotell på dette domenet. Alt dette ble gjort via PROISP og cPanel.

 

Når jeg går inn på vegardbell.no på min PC, så blir jeg fortsatt omdirigert til renerehelse.no.

 

Jeg har ryddet i cache, slettet buffer, brukt CCleaner til å rydde, restartet, prøvd ulike PCer (på samme nettverk), slått av router osv...ingenting funker.

 

MEN, når jeg prøver på mobilen med 4g, så fungerer det. Det fungerte også hos PROISP. Hvis jeg bruker wifi på mobilen, så fungerer det IKKE.

 

Så, problemet ligger tydeligvis i router (kan det virke som). Noen som har en løsning?

 

Prøv gjerne vegardbell.no hos dere, og se hvor dere havner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo være så enkelt som at den DNS'en du har på PCen/ISP ikke oppdaterer så ofte. - Prøv igjen om noen timer eller i morgen - jeg kommer til wordpress herifra.

 

(Evt kan du sette DNS på PCen din manuelt, til f.eks 8.8.8.8 som er google sin)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Det kan jo være så enkelt som at den DNS'en du har på PCen/ISP ikke oppdaterer så ofte. - Prøv igjen om noen timer eller i morgen - jeg kommer til wordpress herifra.

 

(Evt kan du sette DNS på PCen din manuelt, til f.eks 8.8.8.8 som er google sin)

Flott, takk for svar!

Du kom altså til vegardbell.no og IKKE til renerehelse.no? (det er jo i så fall et veldig godt tegn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...