Gå til innhold

Huawei P10 tråden


Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg kjøpt 3 ladekabler, ingen gir meg superlading utenom den som fulgte med når jeg kjøpte mobilen.. Alle tre er kjøpt i norske butikker.. Hvordan vet jeg om en kabel støtter Huawei sin hurtiglader eller ikke?

Kjøpte usb3 - - >usb c, til 300kr.det funka ikke..

Endret av runni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, nå har jeg kjøpt 3 ladekabler, ingen gir meg superlading utenom den som fulgte med når jeg kjøpte mobilen.. Alle tre er kjøpt i norske butikker.. Hvordan vet jeg om en kabel støtter Huawei sin hurtiglader eller ikke?

Kjøpte usb3 - - >usb c, til 300kr.det funka ikke..

Huawei kjører sitt eget opplegg slik jeg har skjønt det så bare deres kabler støtter det. Kjekk på mytrendyphone eller noe for slike

 

 

Fant en tråd som snakker om det

https://forum.xda-developers.com/mate-9/accessories/5a-cable-2-meter-6-foot-length-t3534005/page4

 

Original kabelen tar visst 5a og derfor andre ikke takler å superlade.

 

Mulig dette medfører bortfall fra Huawei i neste omgang... Desverre

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Hei, nå har jeg kjøpt 3 ladekabler, ingen gir meg superlading utenom den som fulgte med når jeg kjøpte mobilen.. Alle tre er kjøpt i norske butikker.. Hvordan vet jeg om en kabel støtter Huawei sin hurtiglader eller ikke?

Kjøpte usb3 - - >usb c, til 300kr.det funka ikke..

'Du må jo bruke orginaladere?? Greia er at Huawei har laget en superlader, og den må du kjøpe av de.. På feks Mytrendyphone billig, eller av tele levereandøren din dyrt.

Lenke til kommentar

 

Hei, nå har jeg kjøpt 3 ladekabler, ingen gir meg superlading utenom den som fulgte med når jeg kjøpte mobilen.. Alle tre er kjøpt i norske butikker.. Hvordan vet jeg om en kabel støtter Huawei sin hurtiglader eller ikke?

Kjøpte usb3 - - >usb c, til 300kr.det funka ikke..

'Du må jo bruke orginaladere?? Greia er at Huawei har laget en superlader, og den må du kjøpe av de.. På feks Mytrendyphone billig, eller av tele levereandøren din dyrt.

 

Han snakket om kabler, tror han fortsatt bruker selve "originalklossen"

 

sikkert samme tanken jeg også har av og til, at original kabelen er litt for kort og forsøkt å finne en som er lenger. Den gang ei desverre.

Lenke til kommentar

min p10+ har sluttet og få "tilgang" til nye mail på emailkontoen min,får ingen varsler,og når jeg oppdaterer inne på mailappen på mobilen,så dukker ingen nye mailer opp,selv om det er det på mailkontoen min.

noen tips?

 

Du må inn i email appen i APPER og justere varsel osv.. Det er mye styr og på enkelte email apper så er det sikkerhets innstillinger og IMEI og pop et eller annet osv..

 

Mulig du må inn i email settings også, jeg har koblet sammen Huawei Email og de andre..

 

Men andre emailer er enklere, Yahoo er vel litt vrien, men jeg har fått det til, jeg hadde problemer med at tre email apper gav tre like emails samtidig fordi det var koblet sammen.

 

Men fikk til det også.... Så nå fungerer alt som det skal. Ingen får tak i meg etter 2200 fordi det er kveldstid og da har jeg likesågreit satt på Ikke forstyrr.

 

Jeg hater email egentlig... Men man trenger det jo til handel osv..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Kjøpt en rimelig Huawei klokke, aktivitets bånd.

A2 på mytrendyphone..

Spent, er få andre klokker som passer til Hua. Så jeg bruker denne for å sjekke klokka, følge med på trening osv. Bestilte en Apple lader også.

Bruker Huawei klokka, til jeg finner noe bedre med Android wear til ok pris.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Kjøpt en rimelig Huawei klokke, aktivitets ånd.

 

A2 på mytrendyphone..

 

Spent, er få andre klokker som passer til Hua. Så jeg bruker denne for å sjekke klokka, følge med på trening osv. Bestilte en Apple lader også.

 

Bruker Huawei klokka, til jeg finner noe bedre med Android wear til ok pris.

Gitt noe utvidet funksjonalitet fra telefonen? Og apple lader? Kan den lades med den? ?

Lenke til kommentar

 

Kjøpt en rimelig Huawei klokke, aktivitets ånd.

 

A2 på mytrendyphone..

 

Spent, er få andre klokker som passer til Hua. Så jeg bruker denne for å sjekke klokka, følge med på trening osv. Bestilte en Apple lader også.

 

Bruker Huawei klokka, til jeg finner noe bedre med Android wear til ok pris.

Gitt noe utvidet funksjonalitet fra telefonen? Og apple lader? Kan den lades med den? ?
Apple laderen er til iPhone 4S som barnet bruker og kona til å ringe utland.

 

Huawei har egen lader.

 

A2 viser tid, meldinger, notification, og innkommende samtaler... Den er tåler regn, vær og treningsinfo, puls kalorier, søvn osv.

 

Jeg skal bruke den som klokke, har ikke klokke, og er lei av å dra opp mobil, alt det andre er bonus.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

 

 

Kjøpt en rimelig Huawei klokke, aktivitets ånd.

 

A2 på mytrendyphone..

 

Spent, er få andre klokker som passer til Hua. Så jeg bruker denne for å sjekke klokka, følge med på trening osv. Bestilte en Apple lader også.

 

Bruker Huawei klokka, til jeg finner noe bedre med Android wear til ok pris.

Gitt noe utvidet funksjonalitet fra telefonen? Og apple lader? Kan den lades med den? ?
Apple laderen er til iPhone 4S som barnet bruker og kona til å ringe utland.

 

Huawei har egen lader.

 

A2 viser tid, meldinger, notification, og innkommende samtaler... Den er tåler regn, vær og treningsinfo, puls kalorier, søvn osv.

 

Jeg skal bruke den som klokke, har ikke klokke, og er lei av å dra opp mobil, alt det andre er bonus.

 

Ah, da er jeg med, selv bruker jeg en pebble steel. Kan fortsatt ikke begripe at de har lagt ned ?

 

Prøvde å finne a2 uten hell. Har vel ikke en link?

Lenke til kommentar

Pebble Steel er jo bra, kanske Watch 2 Steel fra Huawei Kan være noe? Rundt pluss 2000 uten 4G sim. Android wear 2.

Takk for link, ja er godt fornøyd med den. Spesielt at batteriet varer godt over en uke. Og ikke mye dill dall av funksjoner. Som jeg ærlig talt ikke hadde brukt uansett. Har en LG watch r som kom med en gammel telefon med pulsmåler og whatnot. Etter første uka så ble den bare brukt til å lese meldinger og sjekke tiden,så gikk tilbake til pebble rett etter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...