Gå til innhold

Huawei P10 tråden


Anbefalte innlegg

Kjøpt en rimelig Huawei klokke, aktivitets ånd.

 

A2 på mytrendyphone..

 

Spent, er få andre klokker som passer til Hua. Så jeg bruker denne for å sjekke klokka, følge med på trening osv. Bestilte en Apple lader også.

 

Bruker Huawei klokka, til jeg finner noe bedre med Android wear til ok pris.

 

 

dings fra Huawei som funker ypperlig.....

 

Huawei_TalkBand_B2_2.jpg

Link til produktet?

 

 

 

Dette er den nyeste. Smart gadget som man kan snakke i telefonen med.

https://www.mytrendyphone.no/shop/huawei-talkband-b3-204064p.html

 

Samtalekvalitet på arm er mer som å ha på høytaler.. men funker.

 

Synes brunt skinn så pen ut, synd de ikke har den.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dette er den nyeste. Smart gadget som man kan snakke i telefonen med.

https://www.mytrendyphone.no/shop/huawei-talkband-b3-204064p.html

 

Samtalekvalitet på arm er mer som å ha på høytaler.. men funker.

 

Synes brunt skinn så pen ut, synd de ikke har den.

Har benyttet denne et par år nå...og i bil er handsfree påbudt

 

 

Å bruke håndleddet på rattet er vel lov? Det er vel mer å snakke i mobilen som er bøtelagt?

 

Sef helt safe å bruke øreblåtann, som man kan ta ut av armbånd, men om man har hendene på rattet så er det vel innafor?

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Liten oppdatering tilgjengelig nå, ikke noe stort men la den til likevel

 

 

VoLTE er visst lagt til men jeg kan ikke finne det noe sted i menyer. Men! Ser nå at 4g vises på statusbar selvom jeg er på wifi

 

 

Ja... Da virker det til at det skulle dukke opp i mobilnettverks menyen, ingenting der så skylder på operatøren min

Endret av technicality
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden...

 

 

Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... 

 

Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger.

Lenke til kommentar

Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden...

 

 

Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... 

 

Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger.

 

ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå

Lenke til kommentar

 

Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden...

 

 

Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... 

 

Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger.

 

ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå

 

Kan jo prøve å resette telefoninstillingene du også....

Lenke til kommentar

 

 

Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden...

 

 

Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... 

 

Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger.

 

ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå

 

Kan jo prøve å resette telefoninstillingene du også....

 

 

forsvinner alt av bilder,og telefonlisten da?alldri gjort det før

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

fant ut av det,må stryke knokene frem og tilbake over bildet

 

Holder det ikke å gni den mot låret, si fader vår og riste den 8 og en halv gang mellom venstre pekefinger og tommel?

Lenke til kommentar

 

 

 

Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden...

 

 

Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... 

 

Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger.

 

ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå

 

Kan jo prøve å resette telefoninstillingene du også....

 

 

forsvinner alt av bilder,og telefonlisten da?alldri gjort det før

 

 

 

Nei alt av apper og ting blir igjen, det er bare telefoninnstillingene du resetter. Et minus er at alle måter du har organisert apper på forsvinner. Da ligger de strødd rundt sånn som Hua vil ha det.

 

Og sef får du huas ringetone, og du må legge inn fingeravtrykk på nytt.

 

 

Du må inn i avanserte innstillinger for å gjøre dette altså resette telefoninnstilinnger..

 

Ikke en fabrikkgjenoppretting eller hva det heter...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...