Gå til innhold

Huawei P10 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Kjøpte en P10 i forrige uke og er superfornøyd. Eneste jeg lurer på om nyere modeller har oleofobisk belegg på skjermen?

 

Dersom den har det, så er det godt synlig. Så det kan du se selv. Om den ikke har belegg, så ser det ut som en grei skjermbeskytter.

 

Telefoner som har olio eller ikke har innsatt skjermbeskytter har ofte piler der du drar av plast fra fabrikk.

 

Alle Huaweier jeg har hatt har hatt sånne symboler/røde piler. Men på P10 så er det ikke sånne piler og står det spesifikt at skjermbeskyttelsen ikke må tas av... Altså min som jeg kjøpte da den var helt ny i Norge, eller starten i tråden whatever.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hei! Kjøpte en P10 i forrige uke og er superfornøyd. Eneste jeg lurer på om nyere modeller har oleofobisk belegg på skjermen?

Sitter det en skjermbeskytter på så er sannsynligvis telefonen din ikke oleofobisk. Min begynner å bli litt slitt i ytterste kant så må nok bytte den på et punkt. Blir nok til å teste skjermen bar da av nysgjerrighet (p10 plus)

Lenke til kommentar

Skjermen er ikke særlig brukendes uten skjermbeskytter eller olio..

 

Issuet med det nyere gorillaglasset er fingeravtrykk og veldig vanskelig å tuche sveipe, akkurat som klister har jeg hørt.

 

Husker en ille smart hipster som flekket det av med engang på youtube.. 

 

Det er bare å høre med Mytrendyphone eller Hua om du skal ha ny skjermbeskytter.

 

Jeg har forøvrig hatt 3 kulde issues på P10 den siste uka, har vært så smart at jeg har hatt mobilen i jeanslomma, og simkort kobles ut.

 

Har nå flyttet mobilen til innerjakkelomme når jeg er mye ute, gått bra foreløpig.

 

 

 

https://www.pcworld.com/article/249134/sub_zero_weather_can_your_smartphone_stand_the_cold_.html

 

 

Det meste her er regnet i amerikanernes Fahreinheit... Er fra 0 og nedover i celsius tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

fant ut av det,må stryke knokene frem og tilbake over bildet

 

Du fikk ikke med deg trykk og hold lenge på bildet, da kan du lagre.

 

Men knock knocc tegne streker rundt skjermen så får jeg iaf masse punka hakkete spotify bilde meldinger... Uten at jeg har de syke listenavnene mine.  :hmm:

 

Knock knock og trykk ned symbolet eventuelt tegn S

 

Og da kan du skrolle ned i skermdomp og få med et greit langt innlegg eller annet.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

fant ut av det,må stryke knokene frem og tilbake over bildet

 

I bildemeldingen med tekster osv så trykker du bare lenge på bildet, da får du lagre på de tre innstillingsprikkene til høyre, de andre er kopier, dele eller noe sånt.

 

Jeg synes det er enklest å åpne bildet og banke to ganger på skjermen...

 

Det er rått å kutte bilder fra nett med knoken i firkant også..

Lenke til kommentar

 

fant ut av det,må stryke knokene frem og tilbake over bildet

 

I bildemeldingen med tekster osv så trykker du bare lenge på bildet, da får du lagre på de tre innstillingsprikkene til høyre, de andre er kopier, dele eller noe sånt.

 

Jeg synes det er enklest å åpne bildet og banke to ganger på skjermen...

 

Det er rått å kutte bilder fra nett med knoken i firkant også..

 

 

er kun knoke bruken som virker her,hjelper ikke og holde lenge,eller og banke

Lenke til kommentar

 

 

fant ut av det,må stryke knokene frem og tilbake over bildet

 

I bildemeldingen med tekster osv så trykker du bare lenge på bildet, da får du lagre på de tre innstillingsprikkene til høyre, de andre er kopier, dele eller noe sånt.

 

Jeg synes det er enklest å åpne bildet og banke to ganger på skjermen...

 

Det er rått å kutte bilder fra nett med knoken i firkant også..

 

 

er kun knoke bruken som virker her,hjelper ikke og holde lenge,eller og banke

 

 

Banker med knoken... var det jeg mente.

 

Du må ikke åpne bildet bare trykke på bildet I MELDINGEN om du skjønner hva jeg mener...

 

 

Skal se om jeg får tatt en skjermdump.

 

 

Om det ikke funker å banke med knoken så er det fordi du ikke har slått på BEVEGELSESKONTROLL I SETTINGEN--- SMART ASSISTANSE....

 

Mye å slå på i akkurat SMART ASSISTANSE.... 

 

 

Lommemodus i telefonringe appen er også grei å ha...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Det jeg har gjort i honningmeldingen er å dra Knoken i en firkant rundt meldingen og lagre, og deretter poste i diskusjon...

 

Fint om dere sier ifra om dere får det til, altså å trykke og holde fingeren på bildet inne i meldingstesten, og trykke settings oppe i høyre hjørne og LAGRE.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Det jeg har gjort i honningmeldingen er å dra Knoken i en firkant rundt meldingen og lagre, og deretter poste i diskusjon...

 

Fint om dere sier ifra om dere får det til, altså å trykke og holde fingeren på bildet inne i meldingstesten, og trykke settings oppe i høyre hjørne og LAGRE.

 

Tegne med knoken hadde ikke fungert hvis det allerede ikke er aktivert i smart assistanse hvis jeg ikke tar feil, så virker tegne for skjermbilde så skal dobbel tap og være tilgjengelig.

Begge fungerer her. Når det kommer til å teste Mms lagring så har jeg desverre ikke noen Mms å teste det på

Lenke til kommentar

 

Det jeg har gjort i honningmeldingen er å dra Knoken i en firkant rundt meldingen og lagre, og deretter poste i diskusjon...

 

Fint om dere sier ifra om dere får det til, altså å trykke og holde fingeren på bildet inne i meldingstesten, og trykke settings oppe i høyre hjørne og LAGRE.

 

Tegne med knoken hadde ikke fungert hvis det allerede ikke er aktivert i smart assistanse hvis jeg ikke tar feil, så virker tegne for skjermbilde så skal dobbel tap og være tilgjengelig.

Begge fungerer her. Når det kommer til å teste Mms lagring så har jeg desverre ikke noen Mms å teste det på

 

 

Men husker du om det var på fra fabrikken, nei jeg tror ikke det selv. Mener jeg måtte inn i smart assistanse først? Men jeg er jo vant med Hua da, var samme på forrige modell jeg hadde også. Må justere endel for å få kule funksjoner...

 

Android er jo ikke iPhone, som er noe lignende Doro for gamlinger.....  :rofl: Spøk, iPhone er bra, og enkelt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det jeg har gjort i honningmeldingen er å dra Knoken i en firkant rundt meldingen og lagre, og deretter poste i diskusjon...

 

Fint om dere sier ifra om dere får det til, altså å trykke og holde fingeren på bildet inne i meldingstesten, og trykke settings oppe i høyre hjørne og LAGRE.

Tegne med knoken hadde ikke fungert hvis det allerede ikke er aktivert i smart assistanse hvis jeg ikke tar feil, så virker tegne for skjermbilde så skal dobbel tap og være tilgjengelig.

Begge fungerer her. Når det kommer til å teste Mms lagring så har jeg desverre ikke noen Mms å teste det på

Men husker du om det var på fra fabrikken, nei jeg tror ikke det selv. Mener jeg måtte inn i smart assistanse først? Men jeg er jo vant med Hua da, var samme på forrige modell jeg hadde også. Må justere endel for å få kule funksjoner...

 

Android er jo ikke iPhone, som er noe lignende Doro for gamlinger..... :rofl: Spøk, iPhone er bra, og enkelt...

 

Du det husker jeg ikke, har som vane å utforske menyer så kan ha vært at jeg satte det på selv.

IPhone ja... Jada til den prisen så burde den jaggu gjøre det den skal ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...