Sheldon C Skrevet 8. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 Når man bytter operatør, blir man da fakturert månedsavgift både fra eksisterende og ny operatør? I så tilfelle er det noen måter å unngå dette på? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 Hei! Det varierer fra operatør til operatør. Sjekk vilkårene der du er. Noen har oppsigelsestid mens noe fakturerer ut den mnd du avslutter kundeforholdet. I de tilfellene er det lurt å portere helt i slutten av mnd skifte. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 8. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 Bytt til ny operatør på siste virkedag i måneden. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 Problemet er at når man bestiller ny operatør over nettet så har man ingen kontroll på hvilken dato du blir portert over, det bestemmer den nye operatøren. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Ikke alle operatører har "månedsskifte" i månedsskiftet, altså 1-31 hver måned. Min datakvote starter den 11. hver måned. (Har Telia.) Når jeg bytter, håper jeg jeg slipper å betale dobbelt for påbegynt måned. Endret 8. juni 2017 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 8. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg sende melding til talkmore over facebook i starten av mnd og avtale hvilken dag og klokkeslett dem skulle sette meg over til dem for å hindre dobbelfakturering ifra 2 operatører. Dem fleste hjelper deg, men det er noen operatører som er lite samarbeidsvillige. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 Ok, jeg skal skifte fra chili til fjordkraft. Ser at chili fakturerer ut måneden så jeg må bestille nytt abonnement i god tid slik at jeg er sikker på at porteringen skjer før månedsskiftet...og ikke 2juli! Fjordkraft skriver at portering normalt skjer i løpet av 7 dager etter bestilling, så hvis jeg bestiller rundt 20 juni bør det være trygt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Ser forresten at Telenor doblet datakvotene i sommer. Nyttig for dem som skal på ferie. Telia skal ha en sommerkampanje fra midten av juni tom. august. Vet ikke hva den innebærer. Tipper de også gir dobbel data i 2-3 måneder i sommer. Håper det denne gangen blir permanent når sommeren er over. Jeg følger ikke skoleruta, og trenger mer data hele året, ikke bare i sommerferien. Endret 8. juni 2017 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå