Gå til innhold

Microsoft skal fjerne mystiske vindusglimt i Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha! Microsoft må kjøre kommando-vindu i forgrunnen for å holde orden på nyeste Office 365. Godt selskapet satser på Linux slik at de i det minste henger litt med på skytjenester, da de har surret det til på skrivebordet.

 

Ja, dette er ganske talentløst.
Lenke til kommentar

Jeg har fått noe liknende problem. Men CMD-vinduet åpner og lukker seg så fort og prosessen ble liggende i bakgrunnen kjørende. Programmet heter AppVshNotify.exe, men det er en del av Microsoft Office 365. Heldigvis har det ikke skjedd i siste. Det har vært irriterende. Noen ganger kjøres det likevel selv om prosessen har blitt avsluttet som får meg lyst til å restarte PC-en.

Lenke til kommentar

så nå som micro$nuffers har gjemt vekk den mystiske ruten er alle problemer

også helt ute av verden og micro$nuffers er tilbake til å være gode gutter ?

PØH ! Di er amerikanske løgnere med mange skummle hemmligheter !

#BANUSA

 

Glemt å tatt medisinen din nå igjen?

Du er fortsatt en skam for nicket ditt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hahaha! Microsoft må kjøre kommando-vindu i forgrunnen for å holde orden på nyeste Office 365. Godt selskapet satser på Linux slik at de i det minste henger litt med på skytjenester, da de har surret det til på skrivebordet.

 

Jøss, tenk at de klarte å sette opp en scheduled task med et feil parameter.

 

Har de surret det til på skrivebordet? Det skulle jeg likt å vite mer om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne applikasjonen burde vel ikke vært laget som en konsol applikasjon.

 

Hvorfor ikke ? Den går som en scheduled task. Jeg lager ofte slike applikasjoner som en console app med en scheduled task istedet for å lage en service. Mindre å holde styr på. Man slipper å bekymre seg over ressursbruk over tid, timer som finner på rare ting osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror ikke dette har noe med Office 365 å gjøre. Jeg har ikke noe Office 365 på min maskin, men får alikevel OfficeBackgroundTaskHandlerRegistration winduet opp hver time. For mitt vedkommende begynte dette da jeg oppgraderte til build 1703 av Windows 10. Man kan se denne tasken ligger i scheduler, og den kan greit stoppes om man ikke liker dette.

Lenke til kommentar

Herregud for en lureartikkel.

 

Her forestiller en seg at det er noe større designmessig som er i endring med Windows, men så viser det seg ved å kikke grundigere på artikkel at det bare en en liten patching av Office sin handlemåte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud for en lureartikkel.

 

Her forestiller en seg at det er noe større designmessig som er i endring med Windows, men så viser det seg ved å kikke grundigere på artikkel at det bare en en liten patching av Office sin handlemåte.

Det har ikke vært vår hensikt å lure noen. Saken handler om et problem/irritasjonsmoment som mange opplever. Det beskrives hva problemet skyldes og at en løsning er på vei. Mange ser ut til å mene at dette er nyttig informasjon for dem. At det ikke gjelder alle, kan så være. Men tittelen lover da ingenting utover dette.

Lenke til kommentar

Mulig det, men den nevner ikke Office-koding som synderen. Men Windows nevnes, så da kan man tenke seg at det er snakk om OS. I stand uncorrected.

 

 

Nå spikker du fliser. Windows nevnes fordi dette kun skjer i Windows, og uavhengig om man bruker Office der og da. Det er ingen som skriver titler som forteller alle detaljer om en sak. Hvorfor skulle noen klikke på saken dersom de får vite alt på forsiden?

Lenke til kommentar

Da har du ikke fulgt nok med i artikkeldebatter. Det er flere enn meg på diskusjon.no som misliker slike "ITavisen"-trender.

 

En god overskrift kan være kort, men bør i det minste ikke villede. Noe denne faktisk gjør, fordi den automatisk setter hjernen i sving med at det dreier seg om noe Windows-greier. Hadde du skrevet Office som et bytte mot ordet Windows og formulert det rundt det på en lesbar overskriftsmåte, så hadde jeg ikke noe å klage på. Ganske enkelt.

 

Windows er Windows og Office er Office. Office er dessuten tilgjengelig på andre OS enn kun Windows, så det er en liten flisespikking i fra meg. De innledende kommentarene mine over flere innlegg er jeg uenig i at dreier seg om flisespikking. Vi skal ha lov til å være uenige. Men, jeg synes det er journalistfaglig litt uprofesjonellt.

 

Catchy overskrifter kan lages uten å lyve eller å villede  :wee:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

så nå som micro$nuffers har gjemt vekk den mystiske ruten er alle problemer

også helt ute av verden og micro$nuffers er tilbake til å være gode gutter ?

PØH ! Di er amerikanske løgnere med mange skummle hemmligheter !

#BANUSA

 

Glemt å tatt medisinen din nå igjen?

Du er fortsatt en skam for nicket ditt.

 

.. hvem skulle være mest skamfull av meg og deg her ?

du syns ikke du skulle gi noe grunn engang for hvorfor jeg skulle ta medesiner ?

frekke arrogante rakker. gå på rommet ditt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...