Gå til innhold

Det er den tiden på året igjen...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Asus starter ballet

Og ved siden av ulempen som kommer når man hopper over en natt ved å reise seks tidssoner østover, er det nettopp tungvekteren Asus som er en av grunnene til at Tek.nos utskremte allerede er på plass i Taipei.

For selv om messegulvet først åpner tirsdag den 30. juni lokal tid, tyvstarter Asus hele bøtteballetten på mandag.

Det var de veeeldig tidlig Asus skulle begynne, over en måned før? ;) Og 30. Juni er en fredag!

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 Asus starter ballet

Og ved siden av ulempen som kommer når man hopper over en natt ved å reise seks tidssoner østover, er det nettopp tungvekteren Asus som er en av grunnene til at Tek.nos utskremte allerede er på plass i Taipei.

For selv om messegulvet først åpner tirsdag den 30. juni lokal tid, tyvstarter Asus hele bøtteballetten på mandag.

Det var de veeeldig tidlig Asus skulle begynne, over en måned før? ;) Og 30. Juni er en fredag!

Vi skylder på jetlag! ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner at dere skal over til VG, men prøv å unngå å kopiere ITavisen.

 

Jeg åpnet faktisk ITavisen - noe jeg ikke har gjort på lenge - bare for å se hva tek.no hadde kopiert, men klarer ikke å finne dette? Det er godt mulig det er jeg som overser noe her, men hvor er ITavisen kopiert i denne artikkelen?

Lenke til kommentar

Skjønner at dere skal over til VG, men prøv å unngå å kopiere ITavisen.

Jeg åpnet faktisk ITavisen - noe jeg ikke har gjort på lenge - bare for å se hva tek.no hadde kopiert, men klarer ikke å finne dette Det er godt mulig det er jeg som overser noe her, men hvor er ITavisen kopiert i denne artikkelen?

 

Har muligens noe med at begge bruker alfabetet og ord :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

når den energiske toppsjefen Jensen Huang entrer scenen i sin sedvanlige tettsittende sorte skinnjakke

 

Jensen?

Crazy å hete Jensen til fornavn!

 

http://nvidianews.nvidia.com/bios/jensen-huang

 

Redigert: Jeg tipper 黃仁勳 eller Huáng Rénxūn eller Jen-Hsun Huang har blitt for vanskelig i det internasjonale markedet. Enklere med bare Jensen. Til og med vi fra Norge klarer å uttale det!

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

 

Skjønner at dere skal over til VG, men prøv å unngå å kopiere ITavisen.

Jeg åpnet faktisk ITavisen - noe jeg ikke har gjort på lenge - bare for å se hva tek.no hadde kopiert, men klarer ikke å finne dette Det er godt mulig det er jeg som overser noe her, men hvor er ITavisen kopiert i denne artikkelen?

Har noe med å skynde seg i stedet for å lese igjennom hva de har skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...