Gå til innhold

cs og jenter...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tactical Ops? Dvs?

 

Beklager vist jeg litt vel newbie ass men, jeg spiller ikke så vannvittig mye...

Av denne typen spill har jeg bare RTCW. (og seff det klasiske Wolfenstein 3D :D )

Er ikke spisiellt god i det og har ikke prøvd det i MP...

Du kan jo alltids prøve Enemy Territory, den er gratis. :)

(Og er veldig lik RTCW fordi den er basert på'n)

Ellers kan jeg anbefale BattleField1942 og Desertcombat mod'en til den.

 

Styr unna CS hvis du ikke liker å bli kalt juksemaker/n00b/whatever hver gang du skyter noen. Det er rett og slett ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Synes sof2 community er mye mere modent enn cs, men det er mye mindre folk som spiller sof2. Og ja, det er mange gode grunner til å spille cs fremfor sof2. men til slutt er det bare det man er mest vandt til og man kjenner flest folk i som man spiller. Jeg spiller counterstrike, q3, bf1942, halo og så og si alle fps +warcraft3 og diablo2.

 

Stort sett er det bare snakk om en vanesak. Jeg spiller sof2 80% av tiden jeg tilbringer på spill, men det er bare fordi det er blitt sånn, jeg kjenner så og si hele sof2 comunity'n og var ctf landslagskaptein forrige sesong. Dermed er det lettere for meg å spille sof2..

 

edit: jeg kjenner til 4-5 jenter som spiller sof2

Endret av z0u
Lenke til kommentar
Eller så kan du prøve Wolfenstein 3D (Ja, det gamle) Det er så sykt morsomt.. Spiller det hele tiden økonomitimene :p

Wolfenstein 3D Ruuler jo bare!!!

Menneh, går det i MP da?

 

Btw så er jeg litt skuffet... kjøpte en sånn RTCW special edition greie der Wolfenstein 3D var med på... jadda, den varsjonen hadde dem jo bare _ikke_ kreppa lyden noe full stendig på. :mad: Det var en stor skuffelse...

 

Husker jeg kunne spille det spillet i evigheter når jeg var yngre... tror jeg spillte på det fra jeg var en 10-11 til pappa heiv den gamle maskine for sånn snart 2 år siden... :cry: Den fine gamle maskine med alle de digge spillene på...

*savne*

 

Hehe, husker pappa fikk noia fordi han mente spillet var for fælt og voldelig den gangen. Men det var ikke noen måte han kunne hinde meg i og spille det heller (unntatt og kansje dra ut strømmen, hvilket han aldri gjorde) Det var en gammel MS-DOS maskin med windows 3.11 på. Pappa kunne jo ikke komme inn på spillet en gang han...

 

Hihi... *mimre mye nå*

Lenke til kommentar

What? w00t? why? :scared:

 

Hva er det jeg ser...?? Hehe...

Personlig digger jeg en del gamle spill. Men man har jo alltid faktoren "smak og behag" med seg... ;) Har ikke tall på hvor mangen timer jeg har sittet med Wolfenstein 3D. Akk... nesten en del av oppveksten det vet dere... :p

 

Neida, denne nye versjonen med W3D som jeg har nå er bare ræva... all lyden er jo gjort om og fjerna og whatevah... Da mistes en del av den spille gleden jeg en gang hadde.... sukk.....

 

Kansje jeg er rar som digger ett sånt "råttent drittspill" men...

Lenke til kommentar

#1 "afk for skosalg og vann på flaske!"

 

#2 "<<<blink blink blink blink blink blink blink" (går til venstre)

 

#3 "Opp her, nei ned her! nei opp her, nei ned her! bah, gidder ikke!"

 

#4 "Sorry, selv om det var din egen feil, gris!"

 

#5 "Hallo??... Å hei Anne....ingenting....spiller litt CS....Hva driver du med?....Å kult a...Så liksom...sier hun bare....så sier jeg.....and da sier hun...også jeg mmm særlig da.....herregud..."

 

#6 "Ikke så fort! Inn her! Du gikk forbi inngangen! Vekk fra rompa mi, tulling!"

 

#7 "ååå...du kan bare prøve å skyte meg de neste 2-4 dagene!!!"

 

#8 "Fashion alert! Spiller [CIA]Killah..genser passer ikke med sandalene!!"

 

#9 "Ser rompa mi stor ut i denne kamo buksa?"

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
#1 "afk for skosalg og vann på flaske!"

 

#2 "<<<blink blink blink blink blink blink blink" (går til venstre)

 

#3 "Opp her, nei ned her! nei opp her, nei ned her! bah, gidder ikke!"

 

#4 "Sorry, selv om det var din egen feil, gris!"

 

#5 "Hallo??... Å hei Anne....ingenting....spiller litt CS....Hva driver du med?....Å kult a...Så liksom...sier hun bare....så sier jeg.....and da sier hun...også jeg mmm særlig da.....herregud..."

 

#6 "Ikke så fort! Inn her! Du gikk forbi inngangen! Vekk fra rompa mi, tulling!"

 

#7 "ååå...du kan bare prøve å skyte meg de neste 2-4 dagene!!!"

 

#8 "Fashion alert! Spiller [CIA]Killah..genser passer ikke med sandalene!!"

 

#9 "Ser rompa mi stor ut i denne kamo buksa?"

 

:thumbup:

Hehehe :p n1

Lenke til kommentar

Ang autosniperne.

 

Disse har alltid vært utrolig bra om du har lært og bruke dem.

 

 

Ang spille cs generelt.

 

Jeg har opplevd etter å ha bare spilt pcw og cw's

så eier jeg alt og alle på alle server jeg kommer over.

Og det er kjedelig og bli kalt cheater bare pga man eier folk og er flinke til og treffe gjennom vegger ETC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...