Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sexleketøy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems.

Også helt normalt. Vis meg en unge som ikke har rota i tinga til foreldra sine uten lov.

Så ta dette som en lærdom: Får du unge så LÅS NED slike ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette?

 

Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems.

 

rotet ikke. fant d ved en tilfeldighet

Lenke til kommentar

mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette?

 

Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems.

rotet ikke. fant d ved en tilfeldighet

 

Har funnet ting og tang jeg også, svær dildo hos bestemor :p Det var snoking, ikke noe tilfeldighet med i bildet. Kan du utdype tilfeldigheten din?

 

Uansett så er det helt innafor med sexleketøy. Leketøysindustrien har sett en eksplosiv vekst de siste årene og det ser ikke ut til å gi seg med det første.

Lenke til kommentar

En sommernatt var jeg og noen kompiser å vekte en kjenning midt på natta. Endte med at han kom løpende ut å begynte å slå etter oss med mora sin dildo. Surrealistisk...

 

Det beste med det hele var at det hele ble tatt bilde av og sendt til faren (viltkamera)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

mor og far har sexleketøy fant jeg ut. Hvor normalt er dette? bla en dildo, anal ekspert og glidemiddel. Hvor normalt er dette?

 

Jeg lurer mer på hvor normalt det er å rote i foreldrenes ting og finne sexleketøyene dems.

rotet ikke. fant d ved en tilfeldighet

 

Har funnet ting og tang jeg også, svær dildo hos bestemor :p Det var snoking, ikke noe tilfeldighet med i bildet. Kan du utdype tilfeldigheten din?

 

Uansett så er det helt innafor med sexleketøy. Leketøysindustrien har sett en eksplosiv vekst de siste årene og det ser ikke ut til å gi seg med det første.

 

lette etter en film også fant jeg det

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...