Gå til innhold

I helgen er det gratis å spille The Division


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle som måtte ha prøvd dette spillet tidligere, så anbefaler jeg på det sterkeste at det plukkes opp igjen. Datt selv av rundt 6mnd etter release, men nå er et av de mest spilte spillene jeg har. Masse nytt content som gjør spillet morsomt og varierende! :D

Lenke til kommentar

Prøvd det nå en times  tid, Det jeg tenker er, dette hadde vært  et ganske kult singleplayer spill, om du hadde fjerna alle looter  shooter/mmo sakene, fjerne bullet sponge fineder gjøre det mer realistisk osv. Så hadde det vært et helt ok kult "tom Clancy" type spill. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte dette på en free weekend tidligere, var ganske bra etter min mening.

Det som ble slitsomt i lengden var når det kom horde på horde med fiender og 10 rifleskudd i hodet knapt gjorde merkbar skade på dem.

Det er litt sykt, realisme er ikke noe dette spillet satser på. Er nok bra med 2-3 kompiser, treffer også folk man spiller med etterhvert og samarbeider om oppdrag med.

Lenke til kommentar

Spilte dette på en free weekend tidligere, var ganske bra etter min mening.

Det som ble slitsomt i lengden var når det kom horde på horde med fiender og 10 rifleskudd i hodet knapt gjorde merkbar skade på dem.

Det er litt sykt, realisme er ikke noe dette spillet satser på. Er nok bra med 2-3 kompiser, treffer også folk man spiller med etterhvert og samarbeider om oppdrag med.

 

Dette var grunnen jeg ga blaffen i spillet.

 

På E3 så dette ut som å være årets spill, da det ble annonsert for første gang.

Endret av nagina
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte dette på en free weekend tidligere, var ganske bra etter min mening.

Det som ble slitsomt i lengden var når det kom horde på horde med fiender og 10 rifleskudd i hodet knapt gjorde merkbar skade på dem.

Det er litt sykt, realisme er ikke noe dette spillet satser på. Er nok bra med 2-3 kompiser, treffer også folk man spiller med etterhvert og samarbeider om oppdrag med.

Man møter til slutt horder med slike "tanks" og blir nødt til å kite som en villmann. Det er ikke spesielt fett, nei. Sett bortifra det, nivåene 0-15 er ganske ok, grafikk og lyd er kul, fine oppdrag, kult gsmeplay. Ikke noen toppkarakter fra meg, men sammen med en kompis var det kult.

 

Vi kjøpte det sammen og spilte det noen timer, gøy å kombinere skills for å samarbeide best mulig. Det er ikke realistisk, vi som spilte Tom Clanvy spill på nittitallet har lært at det er en død tittel. Jeg driter i tom clancy navnet, spillet er kult. Gi det en sjanse :)

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...