Gå til innhold

FEATURE: Kickstarters største spillsuksesser og -kontroverser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Escalation of commitment" har også en lignende affære i økonomien. "To throw good money after bad". Det kan man gjøre som privatperson ved at man f.eks. reparerer en bil for en masse penger, så dukker det opp mer feil. Da ville det logiske vært at man kvittet seg med hele bilen, men mange velger snarere å putte enda mer penger i reparasjoner fordi "det må da ta slutt en gang og jeg har investert så mye penger i denne bilen allerede". Dette skjer og i aksjeverdenen med at i stedet for å selge seg ut av aksjer som har hatt en nedadgående trend over lang tid venter man fordi "det må da en gang snu, og da blir det bra".

 

Når det gjelder Star Citizen så har jeg ikke sett så nøye på det, men om folk putter stadig mer penger i det så får det være deres valg uten at man skal snakke om at de "er som en sekt" eller "pyramidespill". Det er i alle fall min mening. Det skader ikke meg om Åge og hundreder av andre putter en masse penger i det spillet... Det fins jo kids som putter hauger av penger i Loot Crates til CS for å få kule skins til våpen og slikt. JEg forstår det ikke, men det er deres valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Der er eit konsept innanfor psykologi/spelteori som heiter "escalation of commitment" *snip*

 

Heile greia byrjer å likne veldig på ei sekt. 

 

Med mindre du har en grad i psykologi/psykiatri vil jeg nå påstå at det å slenge "diagnoser" på meningsmotstandere er noe lavmåls.

 

Blir som "drittslenging" kamuflert som rolige argumenter i mine øyne.

 

EDIT: Enig i at noen av disse backerne er blinde for all kritikk. Som at CIG/Roberts/SC crew har gjort mange feil, ikke minst det å love så veldig mye, fokusere for mye på alt bortenfor det å få ferdig hovedspillet og det å sette release datoer de vet de ikke kan overholde.

Men å sammenligne hele greia med en sekt/kult er en kvalmende "alle-over-en-kam" adferd synes jeg.

Det er ikkje meininga å skjere alle over ein kam, dette er berre mitt forsøk på å forklare kvifor enkelte ser ut til å ha eit sterkt behov for å forsvare ting, som tidvis går utover det som for meg verkar rasjonelt. "Escalation of commitment" er forøvrig ikkje ei diagnose, det er ein veldig vanleg tankefeil/felle som mange av oss av og til går i. Meg sjølv inkludert. Du kan tru meg eller ikkje, men når eg omtalar det, er det først og fremst fordi eg sjølv finn det nyttig å vere merksam på sånne ting, og håpar at det på samme måte kan vere nyttig for andre, for å unngå å bli lurt.

 

Eg ser at eg formulerte meg for agressivt når eg utan vidare samanheng sa at det likna "veldig på ei sekt". Det er ei kraftig overdriving, og eg ser korleis det verkar fornærmande og usakleg. For å forklare kva eg tenkte: det minnar meg *litt* om ei sekt, på samme måte som pyramidespel minnar meg om sekter. Dei tinga eg spesifikt tenker på er lojaliteten, opphausinga og den personlege investeringa ovanfor nokon som truleg er ute etter å utnytte deg. Du har eit element av "escalation of commitment" fordi ein etter å ha solgt huset og flytta inn på sekta sin ranch i Texas, truleg har eit sterkt ønske om å rasjonalisere ein kvar indikasjon på at dette kanskje ikkje var det luraste å gjere.

 

Men som sagt, dette var ei usakleg samanlikning frå mi side, som eg beklagar. Eg trur denne siste bemerkninga drog ned resten av innlegget mitt og fekk det til å framstå som meir aggresivt enn det var meint. Eg er sikker på at det store fleirtalet av dei som fortsatt støttar og har trua på Star Citizen er rasjonelle, oppegåande personar. Eg har òg over 50% tru på at utviklarane har ein oppriktig intensjon om å levere eit glimrande spel. Samstundes synest eg at ein del av oppførselen og forretningspraksisen deira er sterkt kritikkverdig, og håpar folk klarar å utvise kritisk sans sjølv om dei kanskje har gjort ei vesentleg investering av pengar og prestisje.

Endret av KayAU
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikkje meininga å skjere alle over ein kam, dette er berre mitt forsøk på å forklare kvifor enkelte ser ut til å ha eit sterkt behov for å forsvare ting, som tidvis går utover det som for meg verkar rasjonelt. "Escalation of commitment" er forøvrig ikkje ei diagnose, det er ein veldig vanleg tankefeil/felle som mange av oss av og til går i. Meg sjølv inkludert. Du kan tru meg eller ikkje, men når eg omtalar det, er det først og fremst fordi eg sjølv finn det nyttig å vere merksam på sånne ting, og håpar at det på samme måte kan vere nyttig for andre, for å unngå å bli lurt.

 

Eg ser at eg formulerte meg for agressivt når eg utan vidare samanheng sa at det likna "veldig på ei sekt". Det er ei kraftig overdriving, og eg ser korleis det verkar fornærmande og usakleg. For å forklare kva eg tenkte: det minnar meg *litt* om ei sekt, på samme måte som pyramidespel minnar meg om sekter. Dei tinga eg spesifikt tenker på er lojaliteten, opphausinga og den personlege investeringa ovanfor nokon som truleg er ute etter å utnytte deg. Du har eit element av "escalation of commitment" fordi ein etter å ha solgt huset og flytta inn på sekta sin ranch i Texas, truleg har eit sterkt ønske om å rasjonalisere ein kvar indikasjon på at dette kanskje ikkje var det luraste å gjere.

 

Men som sagt, dette var ei usakleg samanlikning frå mi side, som eg beklagar. Eg trur denne siste bemerkninga drog ned resten av innlegget mitt og fekk det til å framstå som meir aggresivt enn det var meint. Eg er sikker på at det store fleirtalet av dei som fortsatt støttar og har trua på Star Citizen er rasjonelle, oppegåande personar. Eg har òg over 50% tru på at utviklarane har ein oppriktig intensjon om å levere eit glimrande spel. Samstundes synest eg at ein del av oppførselen og forretningspraksisen deira er sterkt kritikkverdig, og håpar folk klarar å utvise kritisk sans sjølv om dei kanskje har gjort ei vesentleg investering av pengar og prestisje.

 

 

 

Da er det jeg som misforsto, beklager det.

 

Du har kanskje rett, den siste delen gjorde muligens at resten av kommentaren fikk en mer negativ tone enn det du mente.

 

Personlig har jeg 100% tro på at utviklerne har en intensjon om å levere et glimrende spill, men er langt fra så sikker på det kommer til å klare det. Begynner å bli mye de skal klare å innfri for å ikke bli anklaget for å "lure" folk med løfter.

Endret av Sigiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...