Gå til innhold

Dårlig kontakt mellom skjerm og skrivebord på Acer laptop


ivatyr

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om hvordan dette kan forbedres? Det ser ut som solide saker i hengslene, men noen ganger når jeg beveger skjermen mot meg, blafrer den og bildet (skjermen) veksler mellom at det er bilde, og at den er svart. Kontaktspray virker litt, men det kommer tilbake. Movere skjermen fram og tilbake mange ganger virker veldig bra for en stund. Men er ikke varig. Ny maskin i 2013 og er suveren rask og bra med ssd og hdd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så lett å klage til forretningen, da den opphørte en mnd etter kjøpet. 

Tror ikke det er kabel imellom, for meg synes det å være heller glidekontakter, siden det blir bedre med kontaktspray og movering av skjermen. Er det noen som er sikker på hvilken forbindelse det er mellom skjerm og laptop?

Lenke til kommentar

Hvis du ser fra side #138 i manualen ser du hvordan du kan demontere / skru av skjermen. De har demontert et par andre ting men du ser iallefall hvilken ledning som går til skjermen. 

Takker for lenkene! 

Jeg har kontaktet Acer support, og fått adresselapp for å sende laptopen, men man risikerer utgifter hvis de finner ut at det ikke går på garantien. Må dekke kostnader til feilsøking selv om jeg velger å ikke la dem reparere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...