Gå til innhold

Blizzard tildelt 73 millioner kroner i sak mot produsent av spilljuks


Anbefalte innlegg

 

KYM's kommentar er til en artikkel om at et tysk selskap er dømt til å betale 73 millioner til en spillprodusent. Hva er det du ikke skjønner med den enkle kjernen i artikkelen?

 

 

*Sukk*

 

KYM nevner juksere, i et svakt øyeblikk lurte jeg på hva han mente med det. Da Bossland knapt kan kalles for juksere i spillsammenheng, da de lager produktet som tillater juksing, ikke benytter seg av det.

 

At du finner dette så irriterende er for meg forunderlig, men du får holde på.

 

Han sier

 

Helt tåpelig at de faktiskt tapte rettsaken, dere kan hate juksere så mye som dere vil. Men, så vidt jeg vet så rører de ikke spill koden på noen måter

 

også referer han til de over seg som syns det er fortjent FORDI det er noen som tillater at juks foregår i spill

 

Helt tåpelig at de faktiskt tapte rettsaken, dere kan hate juksere så mye som dere vil. Men, så vidt jeg vet så rører de ikke spill koden på noen måter

 

Også sier han noe som gjør det åpenbart at det er snakk om selskapet og ikke spillerne her

 

Helt tåpelig at de faktiskt tapte rettsaken, dere kan hate juksere så mye som dere vil. Men, så vidt jeg vet så rører de ikke spill koden på noen måter

Måtte jeg nettopp forklare en kommentar på 2 setninger? Ja det måtte jeg faktisk.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

KYM's kommentar er til en artikkel om at et tysk selskap er dømt til å betale 73 millioner til en spillprodusent. Hva er det du ikke skjønner med den enkle kjernen i artikkelen?

 

 

*Sukk*

 

KYM nevner juksere, i et svakt øyeblikk lurte jeg på hva han mente med det. Da Bossland knapt kan kalles for juksere i spillsammenheng, da de lager produktet som tillater juksing, ikke benytter seg av det.

 

At du finner dette så irriterende er for meg forunderlig, men du får holde på.

 

Han sier

 

Helt tåpelig at de faktiskt tapte rettsaken, dere kan hate juksere så mye som dere vil. Men, så vidt jeg vet så rører de ikke spill koden på noen måter

 

også referer han til de over seg som syns det er fortjent FORDI det er noen som tillater at juks foregår i spill

 

Helt tåpelig at de faktiskt tapte rettsaken, dere kan hate juksere så mye som dere vil. Men, så vidt jeg vet så rører de ikke spill koden på noen måter

 

Også sier han noe som gjør det åpenbart at det er snakk om selskapet og ikke spillerne her

 

Helt tåpelig at de faktiskt tapte rettsaken, dere kan hate juksere så mye som dere vil. Men, så vidt jeg vet så rører de ikke spill koden på noen måter

Måtte jeg nettopp forklare en kommentar på 2 setninger? Ja det måtte jeg faktisk.

 

 

At du fant dette plagsomt at du faktisk så deg nødt til å fyre deg opp og bli såpass irritert er faktisk underholdende. Takk for at du sørget for at jeg startet dagen med et smil.

 

Får ha en flott dag videre da.

Lenke til kommentar

At du fant dette plagsomt at du faktisk så deg nødt til å fyre deg opp og bli såpass irritert er faktisk underholdende. Takk for at du sørget for at jeg startet dagen med et smil.

 

Får ha en flott dag videre da.

At det tok deg 6 innlegg frem og tilbake med forklaring for at du skulle skjønne 2 setninger er også helt utrolig, og litt underholdende.

Lenke til kommentar

 

At du fant dette plagsomt at du faktisk så deg nødt til å fyre deg opp og bli såpass irritert er faktisk underholdende. Takk for at du sørget for at jeg startet dagen med et smil.

 

Får ha en flott dag videre da.

At det tok deg 6 innlegg frem og tilbake med forklaring for at du skulle skjønne 2 setninger er også helt utrolig, og litt underholdende.

Han skrev juksere, så du har lagt en diskusjon å prøvd å forsvare noen som har skrevet en liten feil. Alle med en iq over 110 vil lese juksere som de som jukser i spill.

 

Synes litt synd på deg, men du ga meg også et godt smil på morgonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

At du fant dette plagsomt at du faktisk så deg nødt til å fyre deg opp og bli såpass irritert er faktisk underholdende. Takk for at du sørget for at jeg startet dagen med et smil.

 

Får ha en flott dag videre da.

At det tok deg 6 innlegg frem og tilbake med forklaring for at du skulle skjønne 2 setninger er også helt utrolig, og litt underholdende.

 

Han skrev juksere, så du har lagt en diskusjon å prøvd å forsvare noen som har skrevet en liten feil. Alle med en iq over 110 vil lese juksere som de som jukser i spill.

 

Synes litt synd på deg, men du ga meg også et godt smil på morgonen.

 

Han skrev ikke feil, som du kan se forklart over.

 

Åh, ja, opptatt med å sørge for at vi har et fungerende nasjonalt strømnett.

Lenke til kommentar

Helt tåpelig at de faktiskt tapte rettsaken, dere kan hate juksere så mye som dere vil. Men, så vidt jeg vet så rører de ikke spill koden på noen måter

 

Du får syte så mye du vil og antar du har dypere kunnskap i dette enn hva de involverte parter har slik du ordlegger deg?

 

Du burde stille dine Jus relaterte kunnskaper tiø deres posisjon da du tydeligvis har løst rettsaken og sitter på kunnskap hvor Bossland blir frifunnet :)

 

Dagens latter her ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bra de blir tatt. Det er litt fortvilende at det aldri går an å gjøre et spill jukefritt.

 

Om du bruker nok tid, så kan du lage pixel botter til alle spill. Denne måten å jukse på vil ikke kunne bli oppdaget av anticheat. Det er trist det. Men jeg forstår at folk jukser når det er mulig. Det forstår jeg kjempegodt!

Lenke til kommentar

Det er bra de blir tatt. Det er litt fortvilende at det aldri går an å gjøre et spill jukefritt.

 

Om du bruker nok tid, så kan du lage pixel botter til alle spill. Denne måten å jukse på vil ikke kunne bli oppdaget av anticheat. Det er trist det. Men jeg forstår at folk jukser når det er mulig. Det forstår jeg kjempegodt!

 

Det skjønner ikke jeg, syns hele spillet mister moroa hvis jeg jukser for å få et overtak. Samme gjelder single-player spill, hvis jeg bruker cheats for å få God Mode, uendelig med ammunisjon eller noe sånt så syns jeg spillet blir dørgende kjedelig med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...