Gå til innhold

Bloodborne nybegynner


kiss1979

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Er det noen som har peiling på hvor høy skills jeg må ha for å ta de 2 føsrste bossene. Litt vanskelig kan man si

Lær deg forresten å time å skyte med pistolen, den funker som Parry, deretter trykker du R1, får å kunne få visceral attack. Når du har lært deg den, aaalt blir mye lettere. Den funker også på noen bosser!

 

https://youtu.be/OwypaojwdDU

Endret av Namseyn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tok akkurat Father Gascoigne selv. Det tok meg fire forsøk.

 

På den første fasen er det relativt lett å få inn visceral attacks (som du sikkert vet så skyter man med L2 rett før han slår deg og så slår man med R1) så jeg spammet dem til han forvandlet seg, men det går helt fin an å ta han med rulling og vanlige angrep. Når du trenger å heale kan du bare løpe rundt/bak den store søylen, det forsinker han nok til at du trygt kan heale.

 

Den andre fasen synes jeg var mye verre og jeg slet skikkelig med å unngå angrepene hans og samtidig få nok tid til å både angripe og heale. Det jeg til slutt fant ut er at hvis du lurer han med deg opp i trappa (det er en lang trapp som går opp på en plattform helt bakerst i området) og du passer på at han står over deg i trappa så vil de fleste av angrepene hans bomme pga høydeforskjellen. Jeg synes det ble mye lettere da jeg sloss mot han der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...