Gå til innhold

Corsairs første komplette spill-PC er en VR-klar kraftpakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om en gjør litt mer undersøkelse, som i å se videoen en selv inkluderer i artikkelen, vil en se at denne maskinen faktisk kan oppgraderes. Vesentlig detalj, i grunn.

 

Produktbilde så ganske snasent ut, men er i utgangspunktet skeptisk til de vanlig feilene, som at kvaliteten i mindre ledd i løsningen er under par, og at prisen blir for høy i forhold til dagspris på selvstendige komponenter.

Lenke til kommentar

Om en gjør litt mer undersøkelse, som i å se videoen en selv inkluderer i artikkelen, vil en se at denne maskinen faktisk kan oppgraderes. Vesentlig detalj, i grunn.

 

Produktbilde så ganske snasent ut, men er i utgangspunktet skeptisk til de vanlig feilene, som at kvaliteten i mindre ledd i løsningen er under par, og at prisen blir for høy i forhold til dagspris på selvstendige komponenter.

Det står ikke i artikkelen at den ikke kan oppgraders, bare at det kan være vanskelig

 

Ifølge Linus så kan en få en bedre PC ved å sette samme selv, til $200 mindre, men PCn vil bli større og ikke like lekkert kabinett

Denne er faktisk flyttbar og jeg mener at den kan være et godt alternativ til spillbærbare, for de som har tilgang på strøm ;)

Lenke til kommentar

Om en gjør litt mer undersøkelse, som i å se videoen en selv inkluderer i artikkelen, vil en se at denne maskinen faktisk kan oppgraderes. Vesentlig detalj, i grunn.

 

Produktbilde så ganske snasent ut, men er i utgangspunktet skeptisk til de vanlig feilene, som at kvaliteten i mindre ledd i løsningen er under par, og at prisen blir for høy i forhold til dagspris på selvstendige komponenter.

 

Det er ganske interessant at det står "upgradeable" i videoen med tanke på at Corsair selv sier at hvis du forsøker å oppgradere den vil du miste garantien. Da tenker jeg spesielt på skjermkortet.

 

Dette har jeg fra Linus sin video om samme PCen, hvor han forsøkte å oppgradere PCen og endte opp med å "ødelegge" den (men senere klarte han å ordne problemet). Faktisk er det stort fokus på oppgraderbarheten av PCen i den nevnte video, så jeg anbefaler deg å sjekke videoen.

 

Til tross for det vil jeg tro at det ikke er så veldig vanskelig å oppgradere PCen hvis man følger en guide. Spesielt nybegynnere kan lett ødelegge ting hvis de begynner å fikle med vannkjølingen til skjermkortet.

 

Et annet spørsmål er, hvis PCen ikke kan oppgraderes relativt enkelt, er det mulig å få tatt ut komponentene og bruke de i en senere build, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...