Gå til innhold

ANMELDELSE: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands


Anbefalte innlegg

Jeg tenker man kjøper en plattform i ett hvert spill og så får man gjøre det så realistisk som man vil. I Wildlands så har jeg og en kompis fått det rimelig realistisk ved å ta av HUD, sette opp vanskelighetsgraden og gjennom å spille som vi gjør. Helt enig i at Tom Clancy garantert vrir og vender seg i graven, men det er vel mer trenden generelt? Jeg kunne ha valgt å la være åpent spille, men kjedelig det også. Her i GR:W har jeg ihvertfall et genialt utgangspunkt. Bulletdrop og draw distanse er langt ifra slik det er i virkeligheten, men jeg har kommet dit hen (på ps4) at jeg er fornøyd bare jeg faktisk må kalkulere skuddet. Man lærer seg fort spillets tyngdekraft uansett. Bugs og dritt finnes dessverre i alle spill og jeg har heldigvis lært meg å fortrenge disse.

Når det kommer til SP skjønner jeg mer hva du/dere mener. AI er i bestefall på tryne. Men igjen. Jeg har det jeg har. Parkerer de rett og slett ute av området og når/om det smeller så gjør de faktisk en grei jobb. Håper selvfølgelig de fikser AI etterhvert, da jeg har opplevd hårreisende situasjoner hvor både friends and fo'es bedriver stirrekonkuranse istedenfor, men personlig så klarer jeg som sagt å fortrenge dette på grunn av alt det andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
 

 

Jeg er langt på vei enig med deg, jeg er bare ikke like innsint lenger. Da de lagde vegas etter å ha lagd det genuine Raven Shield fikk meg rimelig forbannet. 

 

Ghost Recon: Wildlands er morsomt, det er samarbeidet og det å spille det med venner som er det absolutt kuleste med det. Det har endel merkelige løsninger, men det er et utrolig kult spill.

 

Rainbow Six: Siege er et kjempespill, det har slått an og blitt en stayer innen online multiplayerspill. Det har en fortsatt stabil til stigende spillerkurve, og flere spillere online idag enn ved launch. Det har endel teit ved seg, men det er moro fordet. Det er så gøy at man glemmer at alle vinduer og dører er helt like, samme hvor i verden du er.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er langt på vei enig med deg, jeg er bare ikke like innsint lenger. Da de lagde vegas etter å ha lagd det genuine Raven Shield fikk meg rimelig forbannet. 

 

Ghost Recon: Wildlands er morsomt, det er samarbeidet og det å spille det med venner som er det absolutt kuleste med det. Det har endel merkelige løsninger, men det er et utrolig kult spill.

 

Rainbow Six: Siege er et kjempespill, det har slått an og blitt en stayer innen online multiplayerspill. Det har en fortsatt stabil til stigende spillerkurve, og flere spillere online idag enn ved launch. Det har endel teit ved seg, men det er moro fordet. Det er så gøy at man glemmer at alle vinduer og dører er helt like, samme hvor i verden du er.

Problemet er at jeg kan ikke glemme at siege er satt i et parallelt univers der dører ikke finnes og alle plankedører man setter opp alle har en gløtte så fiendens leiebiler alltid har en måte å komme inn på. Jeg syns heller ikke et gameplay som består av å skyte hull i vegger for å så gløtte gjennom disse hullene med kikkertsikte for å så skyte en pixel av en albue av en fiende spesielt givende. Sleng på ingen designerte servere og masse team killing så er ikke det et spill for meg.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt det så gøy på lenge! Sette seg i kosekroken, noe godt i glasset og noen venner i co op! Skjønner godt dette er mest selgene spillet i skrivende stund.

 

Ikke noen high score liste, ikke noe "jeg er bedre enn deg". Her er det kos og underholdning som gjelder

 

10/10 for min del (co op)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig med mye du skriver her, men å bedømme spillet (co-op) utfra hvor barnslige kollegaene dine er, blir litt for dumt.

Slå av HUD, spill på det vanskeligste og finn andre måter å gå inn på enn med full auto.

Dette er definitivt ikke et spill man blaster gjennom for å gå til neste anmeldelse. Jo "roligere" du spiller, jo bedre blir det.

 

Ah se her folkens, en som har skjønt det!

Spillet er akkurat så engasjerende dere gjør det til!

Lenke til kommentar

 

Hadde egentlig tenk å kjøpe GRW, men jeg ble ikke særlig imponert av det. Fikk en følelse av open world FarCry4 mix Hardline. Men jeg spiller fremdeles GRAW/GRAW 2. Nettop bestilt meg mod collections på 64gb :)http://www.ghostrecon.net/html/mod-dvd.htm

Den så interessant ut. Er de Missonene til GRAW 1&2 for singleplayer også eller bare multilayer/coop?

Missions/Maps funker for co-op, single player samt deathmatch. Ikke minst våpen, skins, tools og mods. For dem som har vært fan av Ghost Recon serien helt siden 2001. Er dette et must, må bare ha det!

Lenke til kommentar

 

 

Hadde egentlig tenk å kjøpe GRW, men jeg ble ikke særlig imponert av det. Fikk en følelse av open world FarCry4 mix Hardline. Men jeg spiller fremdeles GRAW/GRAW 2. Nettop bestilt meg mod collections på 64gb :)http://www.ghostrecon.net/html/mod-dvd.htm

Den så interessant ut. Er de Missonene til GRAW 1&2 for singleplayer også eller bare multilayer/coop?

Missions/Maps funker for co-op, single player samt deathmatch. Ikke minst våpen, skins, tools og mods. For dem som har vært fan av Ghost Recon serien helt siden 2001. Er dette et must, må bare ha det!

Kult, viste at det var en del mods til det originale spillet. Men viste ikke at det var noe særlig med mods til GRAW 1 & 2.

Lenke til kommentar

 

Likte betaen, men gikk fort lei. Stort, pent, småartig men med altfor repeterende innhold så blir ikke noe kjøp med det første.

Betaen gikk jeg også lei. Så var spent på det ferdige spillet. Men det er langt mer variasjon i fullversjonen.

Variasjon på hvilken måte da? Alle sideoppdragene var jo klin like slik jeg husker det..

Lenke til kommentar

Meh. Spiller dette som det er designet. "Retarded fun shooter" et par øl og goe kompiser så er det helt ok å fordrive tiden med dette. Synd at dem dog ødelegger hele "ghost recon" me å bruke det navnet. Håpet på en mer tactical shooter og mindre hollywood micheal bay stil over det hele men men

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Etter å ha spilt dette i noen uker må jeg bare si at dette var årets beste spillopplevelse så langt. Fullførte alle SP missions, og selv om det i utgangspunktet virket litt monotont, så bestemmer man man selv hva man vil gjøre. Snipe dem på avstand,snike innpå og drepe dem alle, snike innpå uten å drepe noen, kjøre Rambostyle rett på, kjøre Rambostyle fra fallskjerm etc..og når det er gjort har man MP delen. Sykt gøy å kjøre coop, og ikke minst sykt vanskelig! Har sikkert mye å gjøre med hvem man spiller med men jizuz så latterlig mange ganger jeg blir knust i coop! :)

Endret av Vice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Er det mulig å spille dette som "lone wolf", dvs som kun én karater, ikke noe team?

Nei, man har alltid teamet med seg. Men går helt fint å ignorere dem helt. De er også usynlige for fi så de vil aldri utløse alarmer el.

 

Det var synd, men jeg får jo spillet gratis, så får gi det en sjanse anyway.

Lenke til kommentar

Det var synd, men jeg får jo spillet gratis, så får gi det en sjanse anyway.

Om man absolutt vil spille alene så vil jeg tro det er mulig å kommandere dem til å holde seg unna til en viss grad. Men når man havner altfor langt unna teamet vil de automatisk teleporte til deg igjen. Teamet er forøvrig ikke til mye hjelp uten upgrades, så det føles egentlig som om man spiller "lone wolf" dersom man dropper å oppgradere teamet. Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

Det var synd, men jeg får jo spillet gratis, så får gi det en sjanse anyway.

Om man absolutt vil spille alene så vil jeg tro det er mulig å kommandere dem til å holde seg unna til en viss grad. Men når man havner altfor langt unna teamet vil de automatisk teleporte til deg igjen. Teamet er forøvrig ikke til mye hjelp uten upgrades, så det føles egentlig som om man spiller "lone wolf" dersom man dropper å oppgradere teamet.

 

Sneaky måte å ta livet av noen på. Bare la være å gi dem goodies, slik at de blir drept med en gang. Det perfekte mord? Trenger ikke engang gjemme unna likene!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter å ha spilt dette i noen uker må jeg bare si at dette var årets beste spillopplevelse så langt. Fullførte alle SP missions, og selv om det i utgangspunktet virket litt monotont, så bestemmer man man selv hva man vil gjøre. Snipe dem på avstand,snike innpå og drepe dem alle, snike innpå uten å drepe noen, kjøre Rambostyle rett på, kjøre Rambostyle fra fallskjerm etc..og når det er gjort har man MP delen. Sykt gøy å kjøre coop, og ikke minst sykt vanskelig! Har sikkert mye å gjøre med hvem man spiller med men jizuz så latterlig mange ganger jeg blir knust i coop! :)

 

Jeg skal ærlig innrømme at spillet var langt bedre enn fryktet. 

Jeg var nok til å prøve Division gratis i helga og likte spillet helt til jeg skøyt på noen....

Men det ga meg litt mersmak, så etter jeg sjakka at finder ikke var bullet sponges i Wildlands skaffet jeg det, etter 8  timer med nedlasting ville ikke spillet funke, UBI var UBI og hundrevis av folk fikk ikke spillet til å starte i går, selv om de tidligere hadde spilt mange timer.

Men i dag funka det etter en windows update.  og spilt 6 timer så langt. Jeg vil si spillet er nærmere det originale Ghost recon enn mange av de andre spillene, I det orignale spillet hadde man faktisk ganske store åpene brett, det er de senere spillene der man ofte bare må følge ditt og datt. 

 

Ja spillet er mer arcade enn det originale, men ikke noe mer arcade enn alle de Advanced warfare sakene. 

Ja det er det UBI open world(selv om det ikke har noen trån) Syns det er helt greit å spille og får litt flashbacks til Act of Valor filmen. 

Kunne ønske det var litt mer ekte våpen feel, det er ganske lett å snipe med både rifler, SMGr og til og med pistoler....

Hadde vært greit med litt mer svay på siktene litt mer rykl osv. Synd det ikke vil komme noen mods til dette spillet da det kunne gjort dette spilelt veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...