Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Ny (brukt) bil. Stv. bensin og automat, 170 000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Problemet med VAG er driftssikkerhet og reparasjonskostnader.

Etter noen få år, og ute av garanti, seiler du din egen sjø og risikerer femsifrede beløp årlig bare for å holde dritten i drift.

Mange som har erfart dette og tatt lærdom, ikke kjøp VAG igjen.

Du tar nå i litt mye her nå.

 

 

Han har sin egen agenda mot VAG, vil tippe du ser "VAG gaulinga" hans i hver tråd som omhandler folk som spør om råd til bruktbilkjøpt, så det er bare å ta ting med ei klype salt  :)

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser dette ut som en driftssikker og bra bil? Les feillisten.

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/volkswagen/passat-b6-2005/?section=good

Se også på slike biler tilsalgs, hvorfor tror du man får slike biler som er 8-10 år gamle kastet etter seg for rundt 30 tusen?

Spør en VAG eier gjennom noen år og kilometer om han er kjent med hva feillamper er for noe. Spør samtidig om verksted og driftskostnader.

Jeg vet en del om dette siden jeg både eier og har eid diverse VAG. Forhåpentligvis er jeg nå på min siste noensinne, såpass med vett har jeg tatt til meg. Resten er lett å lese seg til. Jeg advarer de jeg kan mot det, men mange bare kjøper uansett. Jaja, ikke mitt problem, men skyld nå hvertfall ikke på meg. Som man spør får man svar, hvorfor skal man spørre om råd her for så å bare overse rådene, da kan man jo bare følge eget instinkt da.

Lenke til kommentar

Ser dette ut som en driftssikker og bra bil? Les feillisten.

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/volkswagen/passat-b6-2005/?section=good

Se også på slike biler tilsalgs, hvorfor tror du man får slike biler som er 8-10 år gamle kastet etter seg for rundt 30 tusen?

Spør en VAG eier gjennom noen år og kilometer om han er kjent med hva feillamper er for noe. Spør samtidig om verksted og driftskostnader.

Jeg vet en del om dette siden jeg både eier og har eid diverse VAG. Forhåpentligvis er jeg nå på min siste noensinne, såpass med vett har jeg tatt til meg. Resten er lett å lese seg til. Jeg advarer de jeg kan mot det, men mange bare kjøper uansett. Jaja, ikke mitt problem, men skyld nå hvertfall ikke på meg. Som man spør får man svar, hvorfor skal man spørre om råd her for så å bare overse rådene, da kan man jo bare følge eget instinkt da.

 

Jeg vet også en del om dette da jeg står å skrur Skoda hver eneste dag, å jeg deler ikke ditt syn på att man må bruke femsifrede beløp hvert år for å holde bilene igang. Jeg kan ikke uttale meg om Passat, men jeg kan uttale meg om Skoda og de er ikke noe mindre driftsikre biler enn andre europeiske merker.

 

Du er som en løs kanon på dekk når det kommer til hvor fælt ALT av vag er, selv om det finnes mye som er dårlig, så betyr ikke det at absolutt hele konsernet bare spyr ut drittbiler.

 

Skoda Octavia f.eks har vi mange kunder som kommer igjen å kjøper ny Octavia fordi de er så fornøyd med den de hadde. Å jeg lurer på hvorfor vi har faste Taxikunder som nå i de 11 årene som jeg har skrudd Skoda, kommer igjen og igjen å kjøper seg ny Octavia eller Superb hvis bilene er så jævlig dårlige? Vi har ganske mange faste Taxikunder som kjører Skoda, og det har de gjort i alle de årene jeg har jobbet med det.

 

Men jeg kan også linke litt, TUV rapport. Jeg ser bl.a Audi TT, Q5, A3, VW Tiguan, Golf og Passat på biler med færrest feil.

 

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-miljoe/her-er-bruktbilene-med-flest-og-faerrest-feil/a/10126142/

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Kjapt spørsmål: opplever at teppet i fotbrønnen bak har svellet opp, både på høyre og venstre side, som om det skulle være luft under. Noen som har noen ide om hva det kan være? Blir usikker på om dette skulle ha noe med batteriet å gjøre, men regner med at jeg får et varsel dersom noe skulle være galt med batteripakken?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...