Gå til innhold

Her er en smart ring som forteller deg når du har fått nok sol og D-vitamin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott konsept, horribel design, til en pris som er helt bak mål. Dette burde ikke koste mer enn et par hundrelapper. De kunne forsåvidt også slengt på en RFID tag mens de var i gang, så produktet ville hatt litt mer nytte enn bare mens man er ute i sola.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

At et så forferdelig produkt i det hele tatt har gått hele veien til produksjon er jo helt utrolig.. Smartringer er enda så stor og klumpete at nesten ingen vil bruke de, og når de i tillegg er til de grader ubrukelig og fokuserer på et såpass lite nisje marked er jo dette dømt til å bli en helt vill suksess..

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av at folk skal lage "altslags" i dag og selge det for latterlige priser. Alle skal være grunder og ha ett fiffig produkt. Nei, bak denne inn i en smartklokke eller armbånd. Trenger ikke en ting til, iallefall ikke når det ser slik ut. Ellers er det nok en fin ting å ha, liker å ha data på "kroppen" min. 

Lenke til kommentar

Lite smartinger ute å går her i tråden. De som har hatt føflekk/hudkreft ser nok meningen med denne ringen. Uansett om det er en ring eller et pannebånd eller en sko.

 

1400kr kan kjøpe deg ganske mye solkrem, og man har en innebygget indikator som heter "Au, jeg har blitt solbrent".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lite smartinger ute å går her i tråden. De som har hatt føflekk/hudkreft ser nok meningen med denne ringen. Uansett om det er en ring eller et pannebånd eller en sko.

1400kr kan kjøpe deg ganske mye solkrem, og man har en innebygget indikator som heter "Au, jeg har blitt solbrent".

Du trenger ikke å bli solbrent for å få føflekk-kreft. Og ikke alle går med solkrem i baklomma. For eksempel folk som jobber utendørs kunne hatt nytte av å få et lite varsel om de glemmer seg bort i solsteken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...