Gå til innhold

Hvorfor tror dere kvinner er så positive til innvandring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Verdiskapning

Hvor mange migranter var det som fikk jobb i Sverige igjen? 2%?

Ca. halvparten av ikke-vestlige innvandrere i Sverige jobber, i følge Tino Sanandaji. Men de tjener langt dårligere, på grunn av utdannelse, jobbtype, jobbmengde og lengde, og bidrar dermed mindre i skatteinntekter samtidig som de forbruker langt mer sosial ytelser. Så isolert sett er første generasjon dårlig butikk.

2. og 3. generasjon er DÅRLIGERE integrert enn 1. gen.

 

Nei. Stort sett er de bedre integrert. Men det er klare grupper med lokalt utenforskap (Rinkeby, tidligere Rosengård), og det er en ikke uvesentlig radikalisering. Men prosentvis utgjør disse gruppene en liten del av 2. g 3. generasjon. Og i Norge kan de telles "på en hånd".

 

Det kommer selvsagt an på hva man mener med å være integrert.

 

Geir :)

Du tar feil i alt ;) Få av migrantene har fått jobb, og det er de yngste er mest radikale.

Lenke til kommentar

 

Når jeg leser noen av tingene menn skriver i denne tråden, må jeg bare si at jeg blir oppgitt.

 

Jeg støtter ikke innvandring spesielt mye da jeg stemmer høyre, men jeg ville heller ikke tatt på visse folk her inne med en pinne engang. Spesielt Misantropen og VR-katten. Tror du kvinner ødelegger Europa fordi de ikke vil være fødemaskiner for de douchy onde piss-genene dine, Misantropen? Ok. Ha et fint liv med det tankesettet, du får nok mange venner på den måten.

 

Du hadde sikkert fått litt fler kids om du var snillere og mindre dømmende. Ingen vil ha en mann som ser ned på kvinner som livsledsager eller far til sine døtre, med mindre de er selvdestruktive.

Det er litt som å være et mobbeoffer som er stuck med sin mobber til evig tid. 

 

Om flest menn har dødd i krig i historien? Ja, men flest menn har også startet disse krigene. Finnes gode muligheter for å leve uten å starte krig. Krig er et så komplekst tema at man kan ikke bare si "flest menn dør i krig, derfor burde kvinner gjøre blabalbla som tjenere for menn".

 

Man kan jo like gjerne si "flest russere døde under andre verdenskrig, derfor burde alle menn og kvinner gi opp sin individualitet og gjøre som russere sier, og få barn med russere, russere kan jo kanskje forsvare oss i en ny krig!".

 

Om noen vil rapportere meg for dette innlegget så sier jeg bare: It was worth it.  :wee: 

 

Jeg kommer forøvrig ikke tilbake til denne tråden, selv om noen skulle svare på dette innlegget. Folk som ikke støtter individets egne valg til å få null barn eller ett barn, er ikke verdt tiden min.

 

 

Endret av Kablam
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du tar feil i alt ;) Få av migrantene har fått jobb, og det er de yngste er mest radikale.

 

 

Godt at du vet bedre da. :)

 

Du må gjerne opplyse meg. Jeg har stor glede av ny lærdom, spesielt når det backes opp av verifiserbare kilder.

 

Selvsagt er de yngste de mest radikale. Slik er det i alle etniske grupper, også blant nordmenn. Men så lenge de mest radikale er en forholdsvis liten minoritet i 2. og 3. generasjon endrer ikke det faktum. 

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle gjør det de gjør av egeninteresse. Det er menn som bygger og forsvarer sivilisasjoner av hensyn til egen prokreasjon. Kvinner har derimot ingen spesiell lojalitet til egen gruppe. Tyskertøser, Pocahontas, japanske kvinner som ville ha amerikanske soldater, kvinner i andre land som ville ha soldater ifra den sovjetiske hæren osv. osv. osv. Kvinner flest er biologisk tiltrukket av tegn på makt og styrke. Og i dagens verden er europeiske menn cuckolds.

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw

Jeg stoler ikke så mye på det som nevnes der. Voldtekt gir orgasme i 87 % tilfeller? Sjekket kilden her og det viser seg at det et eller annet forumtroll fra 2010 som fant på dette.

 

Det er heller ikke noe som tilsier at kvinner er mindre lojale til "egen" gruppe. Det er mange eksempler på menn som bytter side. Slikt får gjerne ikke like mye oppmerksomhet i ettertid, men det er vel eksempler på henrettelser her i Norge etter krigen, hvor menn har valgt feil side. Hvor mange kvinner ble henrettet?

Lenke til kommentar

 

Men blir det krig samler vi oss garantert. 

 

Ja samling blir det nok helt sikkert, spørs hvor stort oppmøtet blir da.. ;)

 

For jeg tror du har overvurdert hvor mange folk som er villig til å kjempe for å beholde en selvutslettende asylpolitikk, kebabsjapper og et særdeles degenerert samfunn som konkurerer mot andre vestlige land i å nå bunnen først.

 

 

Trur vi år være enige om at Verden ser totalt annerledes ut for deg en for meg. Mulig du setter det på spissen men med eksemplene henta fra lufta som flere kommer med her så må jeg nesten ta deg bokstavelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skimter fremgang, nå kan vi altså slippe inn Asiater, Russere, Tyrkere,Iranere, Paksitanere, Indere, samt alle fra Nord og Sør-Amerika.

 

Godt poeng, listen min var nok noe kort.. ;)

 

Jeg stemmer for begge deler. 

 

Geir :)

 

Jeg stemmer for å ikke gjøre nordmenn til en minoritet i Norge. :wee:

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke?

Du er allerede en minoritet i Norge, så det vil vel neppe gjøre noen forskjell om andre nordmenn også blir en minoritet?

 

Jeg stemmer for at alle som vil kan være nordmenn. Så blir vi ikke en minoritet...

 

Geir :)

 

Hva får dere til å tro at det ikke gjør noe at nordmenn skulle eventuelt ende opp som en minoritet i Norge ?

 

Såvidt jeg har forstått bor ikke skatteflyktning her engang så sånn sett.. :wee:

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har forstått bor ikke skatteflyktning her engang så sånn sett.. :wee:

Det stemmer, så jeg vet allerede hva det innebærer å være i mindretall i ett (flere faktisk) land.

 

Ingen relevant forskjell mellom å være mindretall på en person flertallet er ikke-nordmenn, og det å være mindretall på en person der flertallet ER nordmenn.

 

Maten er kanskje bedre, skattene er kanskje lavere, og det offentlige varierer litt i udugelighet.

Lenke til kommentar

Og det er jo flott at du har opplved så mye forskjellig kultur med sin variasjon av mat (og skatter / avgifter :wee:), men jeg kan ikke se for meg at en som har bodd i en Afrikansk eller Arabisk nasjon ønsker å bringe det man har der over hit med vilje, med mindre din erfaring er basert på mer østlige nasjoner kanskje ?

Endret av geita_
Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke?

Du er allerede en minoritet i Norge, så det vil vel neppe gjøre noen forskjell om andre nordmenn også blir en minoritet?

 

Jeg stemmer for at alle som vil kan være nordmenn. Så blir vi ikke en minoritet...

 

Geir :)

 

Hva får dere til å tro at det ikke gjør noe at nordmenn skulle eventuelt ende opp som en minoritet i Norge ?

 

Hva skulle det gjøre? Med mindre det skjer med vold...

 

..., men jeg kan ikke se for meg at en som har bodd i en Afrikansk eller Arabisk nasjon ønsker å bringe det man har der over hit med vilje, ...

 

 

Så hva er problemet med at de som har bodd der kommer hit?  :D

 

Ja, jeg misforstår med vilje. Jeg er ikke kulturrelativist, og foretrekker det selvsagt om verdens middelalderreligiøse holder akkurat den delen av sine kulturelle særtrekk privat.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Hva får dere til å tro at det ikke gjør noe at nordmenn skulle eventuelt ende opp som en minoritet i Norge ?

 

Hva skulle det gjøre? Med mindre det skjer med vold...

 

..., men jeg kan ikke se for meg at en som har bodd i en Afrikansk eller Arabisk nasjon ønsker å bringe det man har der over hit med vilje, ...

 

 

Så hva er problemet med at de som har bodd der kommer hit?  :D

 

Ja, jeg misforstår med vilje. Jeg er ikke kulturrelativist, og foretrekker det selvsagt om verdens middelalderreligiøse holder akkurat den delen av sine kulturelle særtrekk privat.

 

Geir :)

 

Det finnes massevis med historie som viser til en majoritet som ble en minoritet over tid og konsekvensene av det var som regel fatale for den tidligere majoriteten og deres tilværelse.

 

Så hvorfor skal vi forsøke igjen på noe som har vist seg å være et regelrett selvmord gang på gang for den ene parten ? Historien har en tendens til å gjenta seg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...