Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Greit nok at de bommer litt på å gjøre 3310 så lik 3310 som den bør, men når de påstår at den har Snake, og dette er hva vi får:

 

gsmarena_012.jpg

 

De viser bare at de ikke har noe historisk forståelse i det hele tatt, selv om det er det de prøver å melke. Alle mobiler kan få en slags Snake, akkurat som dette. Dette er ikke den Snake vi vil ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette lukter flopp. En såkalt klassiker, som ser halvhjerta og billig ut. Gigantmobiler med middels til dårlig innmat.

 

Forresten så er de vel ikke nokiaprodusert heller. Kan likegodt kjøpe et nokia klistremerke og feste det på en hvilken som helst kinatelefon.

 

 Selvfølgelig ser den billig ut(?) 3310 var en billigtelefon, og så billig ut.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette lukter flopp. En såkalt klassiker, som ser halvhjerta og billig ut. Gigantmobiler med middels til dårlig innmat.

 

Forresten så er de vel ikke nokiaprodusert heller. Kan likegodt kjøpe et nokia klistremerke og feste det på en hvilken som helst kinatelefon.

 

 Selvfølgelig ser den billig ut(?) 3310 var en billigtelefon, og så billig ut.

 

AtW

 

Du skjønner hva jeg mener se på linjene, er ikke noe symmetri her. Ser ut som en badeleke. 

Lenke til kommentar

 

 

Dette lukter flopp. En såkalt klassiker, som ser halvhjerta og billig ut. Gigantmobiler med middels til dårlig innmat.

 

Forresten så er de vel ikke nokiaprodusert heller. Kan likegodt kjøpe et nokia klistremerke og feste det på en hvilken som helst kinatelefon.

 

 Selvfølgelig ser den billig ut(?) 3310 var en billigtelefon, og så billig ut.

 

AtW

 

Du skjønner hva jeg mener se på linjene, er ikke noe symmetri her. Ser ut som en badeleke. 

 

 

Nei, jeg skjønner faktisk ikke hva du mener, mulig jeg er tett, men det jeg forventer av en 3310-oppfølger er en billigtelefon av plast, som er enkel og tåler en trøkk. Jeg personlig ser ikke hvorfor det er overraskende at den ikke ser eksklusiv ut.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med Android... trist. Jeg har de to store OS-produsentene så langt opp i halsen at de burde vært spyttet ut for lengst. La oss få noe unikt Nokia, noe som skiller seg ut og ikke bare er nok en "vi også"-telefon.

Det ville jo ingen kjøpe siden det ikke var snapchat....

Det finnes et utall av telefoner som kan ha snapchat. En til ville ikke ugjort noen forskjell. Denne gir folk som ikke vil ha snapchat et valg. Altså et valg om å slippe Android og allskens ræl det medfører.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...