Gå til innhold

Den oppussede Crash Bandicoot-trilogien kan komme til flere plattformer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er vel selvsagt mer lønnsomt å porte den til flere konsoller. Synes ikke PC høres spennende ut da jeg synes Crash skal holde seg på konsoll.

Men Crash har alltid vært på Playstation, og synes det bør være der.

 

Fordi det er ille om folk på andre plattformer kan spille det?

 

AtW

 

For om alle spill skal være på alle plattformer så har ikke ordet eksklusivitet noe betydning for spillindustrien lengre.

 

Hadde Mario og Zelda kommet på PS4/XBone/PC så hadde nintendo gått i dass før de i det hele tatt hadde klart å lansert switch.

Endret av xClaymanx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er vel selvsagt mer lønnsomt å porte den til flere konsoller. Synes ikke PC høres spennende ut da jeg synes Crash skal holde seg på konsoll.

Men Crash har alltid vært på Playstation, og synes det bør være der.

 

Fordi det er ille om folk på andre plattformer kan spille det?

 

AtW

 

For om alle spill skal være på alle plattformer så har ikke ordet eksklusivitet noe betydning for spillindustrien lengre.

 

Hadde Mario og Zelda kommet på PS4/XBone/PC så hadde nintendo gått i dass før de i det hele tatt hadde klart å lansert switch.

Dette spillet er på en måte lik som The Last Guardian til PS4. Det er en gave fra utviklerne til fansen som er langt fra sikkert om kommer til å selge i bøtter å spann. Likevel om det selger 2 eller 3 milloner så de som kommer til å kjøpe det kommer garantert til å ha det kjempegøy med spillet.

 

Om det er snakk om at spillet kun kommer i tillegg på Xbox One så blir jeg likevel bare å skaffe det til PS4, men om det kommer på PC så ville jeg heller skaffet det til PC om jeg kunne fådd det til å kjøre i 60fps kontra 30.

 

Crash de originale har foresten alltids vært på playstation, men etter Naughty Dog sluttet å lage serien så var det også slutt på at serien var eksklusiv til Playstation også. Crash: Wrath of Cortex finnes også på originale Xbox og på Gamecube.

Lenke til kommentar

 

 

Det er vel selvsagt mer lønnsomt å porte den til flere konsoller. Synes ikke PC høres spennende ut da jeg synes Crash skal holde seg på konsoll.

Men Crash har alltid vært på Playstation, og synes det bør være der.

 

Fordi det er ille om folk på andre plattformer kan spille det?

 

AtW

 

For om alle spill skal være på alle plattformer så har ikke ordet eksklusivitet noe betydning for spillindustrien lengre.

 

Hadde Mario og Zelda kommet på PS4/XBone/PC så hadde nintendo gått i dass før de i det hele tatt hadde klart å lansert switch.

 

 

Ja, og tenk så deilig for oss spillfans.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er vel selvsagt mer lønnsomt å porte den til flere konsoller. Synes ikke PC høres spennende ut da jeg synes Crash skal holde seg på konsoll.

Men Crash har alltid vært på Playstation, og synes det bør være der.

 

Fordi det er ille om folk på andre plattformer kan spille det?

 

AtW

 

For om alle spill skal være på alle plattformer så har ikke ordet eksklusivitet noe betydning for spillindustrien lengre.

 

Hadde Mario og Zelda kommet på PS4/XBone/PC så hadde nintendo gått i dass før de i det hele tatt hadde klart å lansert switch.

Det hadde vært fantastisk for oss forbrukere om vi ble kvitt eksklusivitet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

 

Trodde at Crash var Sony eid, men er tydeligvis Activision som sitter på rettighetene.

 

Var vel Naughty Dog som lagde spillet før de ble kjøpt opp av Sony.

Var litt komplisert men tror Naughty Dog lagde disse for Universal som hadde en eksklusiv avtale med Playstation men da denne gikk ut ble linsensen utviklet av ett annet selskap som ga ut noen som multiplattorm og pr i dag er Universal en del av Activision

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...