Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser som forsvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i en lengre periode nå truffet et gutt. Forelskelsen har blomstret og alt har vært gull! Men merker nå at jeg trekker meg unna, har ikke de varme følelsene lengre . Nesten så jeg kan si dem ble borte over natta.. nå er det bare irriterende av han skriver "jenta mi, elskling" å sånt.. han sier han savner meg og elsker meg.. men klarer ikke si det samme lengre . Jeg vil jo liksom.. han er bare snill og god , alt jeg har sett etter.. hvorfor ble jeg bare ferdig liksom ? Skjønner ikke at følelser bare forsvinner sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også slenge på st dette er ikke første gangen det skjer.. vært i et 13 år langt forhold og har 3 barn . Etter jeg ble singel så klarer jeg ikke holde på følelser..

Gjest medlem-329093
Skrevet (endret)

Ehhh sorry :)

Endret av medlem-329093
Skrevet

Når ein er i tenåra kan det meste av kjensler koma å gå utan noka forklaring. Her spelar hormon ein svært viktig rolle. Du kan på ingen måte styra kjenslene dine, men du kan velja korleis du lever dei ut. Det å både hoppa på toget, eller hoppe av det, utan at det er gjennomtenkt, får som alt anna konsekvensar.
Vore forsiktig, spesielt når kjenslene til andre menneske er involvert.
Ta lærdom, dette er ei verdifull røynsle som vonleg vil bidra til å ta kloke val i framtida.

Skrevet

...

Med tanke på at hun har tre barn og vært i et 13 år langt forhold tidligere, er hun vel neppe tenåring.

Fullt klår over det.

Det var berre ein generell kommentar.

Akkurat som leiande informasjon om hormona.

Skrevet (endret)

...

Med tanke på at hun har tre barn og vært i et 13 år langt forhold tidligere, er hun vel neppe tenåring.

Det er lett å misforstå når hun skriver at hun har truffet en gutt. Endret av RRhoads
Skrevet

Kjemien er der den.. kan snakke om alt og ingen ting /? Men føles vel mer ut som en venn enn no aant..

Skrevet (endret)

Kjemien er der den.. kan snakke om alt og ingen ting /? Men føles vel mer ut som en venn enn no aant..

Da har dere dessverre ikke kjemi, ikke den som tells ihvertfall. Er vanlig at ting dabber av etterhvert, men ikke at det stopper opp etter 6 mnd..  

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...