Gå til innhold

100% ærlig om religion


Lotalota

Anbefalte innlegg

 

Jehovas vitner mener det fins ikke helvete. Kanskje de eneste trossamfunn i verden som ikke tror på helvete

 

Men når de har velger annen trossamfunn. Betyr det at de liker å høre / tror på helvete. ?

Der er jeg enig med JV, det finnes ikke noe helvete, men det finnes heller ikke noen bibelsk gud ;)

 

kristendommen Jehova og Jesus har aldri sagt om helvete og de truer ikke folk med helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jehovas vitner mener det fins ikke helvete. Kanskje de eneste trossamfunn i verden som ikke tror på helvete

Men når de har velger annen trossamfunn. Betyr det at de liker å høre / tror på helvete. ?

 

Der er jeg enig med JV, det finnes ikke noe helvete, men det finnes heller ikke noen bibelsk gud ;)

kristendommen Jehova og Jesus har aldri sagt om helvete og de truer ikke folk med helvete.

Jeg tror ikke på jehova, jesus, gud, helvete. Bare tull alt sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo hendig å bare definere sin oppfatning som korrekt "right off the bat".

Ja, ikke sant. Enkelt og greit, så er vi ferdig med den saken, men jeg burde kanskje presisert at det ikke er definert som korrekt, men min mening om saken :)

 

Men hva fornuftig skal man si når det plutselig detter en setning ned i hodet på deg, tatt ut av all sammenheng.

 

Sitat:

"Jehovas vitner mener det fins ikke helvete. Kanskje de eneste trossamfunn i verden som ikke tror på helvete

 

Men når de har velger annen trossamfunn. Betyr det at de liker å høre / tror på helvete. ?"

Endret av zero dawn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...